jødahl Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 TakkTakk. Er veldig fornøyd med den selv:D Nå er det i tillegg bare 9 dager til 18 års dag og oppkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Pen BMW Mer og mer vanlig med Vader ser jeg... Litt vanskelig når de gikk ut av produksjoen for lenge siden vel? De finnes vel å få kjøpt hos BMW delelager vel? BMW produserer tross alt fortsatt 90% av delene til 30+ år gamle 02er! De har faktisk satt sammen en sprell ny 2002tii nå i sommer, de 10% av deler de manglet plukket de av pent brukte donorbiler. Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor det kalles Vader, jeg synes ikke nakkestøtten ligner litt på hjelmen til Darth Vader engang! Og sier man M3 coupe-stoler så har man både korrekt benevnelse og ingen misforståelser. Men gromme stoler, det er det uansett hva man kaller det. Delskinn med ruskinn istedet for glatt skinn er jo det ultimate også! Meget pen bil! Støtter det tidligere forslaget om M3 bakfanger + sleng på M3 sideskjørt også. Hvordan ser forresten M3 pedaler ut? M3 hadde da helt vanlige pedaler den! Men det finnes ///M fotstøtte, i alu med en stor oval gummiplate med ///M-logo på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Slik ser pedalene mine ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 OK, det der er ordinære BMW alu-pedaler/fotstøtte til bl.a. E46 hvor det i ettertid er frest/etset ///M-logo. Det eneste BMW har levert med ///M på nede i fotbrønnen er denne fotstøtten: Bildet viser E46, det finnes lignende til flere modeller, bl.a. E30. Så i beste fall er det "M"-pedaler du har, ikke M3 pedaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Jeg er fullt klar over at jeg har M pedaler Er slike man får kjøpt over alt, på GS, OS og de fleste steder de har "styling" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Det var bare det at du skrev M3 pedaler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Åja, hehe! Da er jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Du må huske på at jeg er medlem i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Hvor mye betalte du for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Ga jo noen laken Nei, ga 75 for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 E ikke nokka overpris det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Jepp et meget fint eksemplar Behold den sånn å ikke over kill den med stygge stylinger Prisen var bra for en fin bil. Grattis!! Lykke til med oppkjøringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Ingen overdrivelse av styling som skal på her Jeg opererer ikke med annet i styling enn M-tech Skal ha på skjørter og m-rumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 klistremerke også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2005 ja, når kommer det? Tror det blir handling av anlegg strax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå