Ettertenning Skrevet Oktober 15, 2005 Share Skrevet Oktober 15, 2005 Ja det var det da, vi er i kontakt med et firma som skal lage logo til oss så eg ville vente til denne var i boks, er teit og sende ett for så og sende ett til om 2 uker. P,s Nydeleg bil du har fått deg, gi meg et tips når du skal selge den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Da fikk jeg lappen i går Fikk kjørt 70 mil første dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 grattis! ikke mist lappen med det første nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Da fikk jeg lappen i går Fikk kjørt 70 mil første dagen Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Grattis Lars, da kan du legge den røde "L" igjen hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Grabba med lappen Nærmer seg for meg og nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Takker Er trist å kjøre med stålfelger nå da, men får nye vinterdekk til uka. Jeg trenger ikke valse for å bruke 225/45-17 vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Grattis med lappen.. Ja da kan du kjøre selv til neste bmw treff da jo. Og det er ikke noe fare med 225/45-17 nei. Hadde det på min 318is som jeg hadde for noen år siden og det gikk greit det.. Var ikke valset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Grattis med lappen. 17" på vinteren går helt fint, hadde det på 320en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Grattis med lappen ja, er 11 dager til jeg har oppkjøring, og dem 11 dagene går tregt til tider! Skal jeg ha meg E36 en gang så skal den helt klart se sånn ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Var bare redd den skulle skrape i skjermene hvis jeg svingte osv, men det er ingen ting å være redd for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Jeg kjører med 235/40-18 bak og foran på min E36 318i, og de kan subbe litt ved fullt rattutslag (og -ikke- rett terreng). Samt så subber de litt bak, hvis noen sitter bak + det kommer en asfaltoverlapping (/etc) mens i hastighet. Så tviler nok på at dine vil subbe da -> (dårlig bilde -->) Så jeg må nok få valset bittelitt bak ja. Er bare den yyyyytterste kanten i hjulbuen som subber. Får jo hele hånden inn ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Det kommer også an på felgbredden og ET, men ser du på de 215 dekka på 7,5" felg som du har på sommeren, så er det jo bra med plass der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Da fikk jeg lappen i går Fikk kjørt 70 mil første dagen Grattis, grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå