Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

November 2003 byttet jeg ut 318is'en min i nesten helt lik bil, bare 325. Bilen er en 94mod coupe. Bilen var senket en del, valsede hjulbuer med 17x8,5 Brock B1 med 215-40 dekk. Den hadde og M3-sideskjørt, M3lister, øyelokk, leppe under orginalfanger, effektanlegg og sports-seter.

316752-bilde1-103_0310.jpg

316752-bilde2-103_0312.jpg

316752-bilde3-bmwbak.jpg

316752-bilde4-bmw325i24v3.jpg

316752-bilde6-103_0315.jpg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

I juni en morgen skulle jeg være med en kamerat på jobb. Sto opp halv 7 og tok avgårde. Kom til en rundkjøring, skulle rett frem og holdt høyre siden. Så det kom en fiesta kjørende fra høyre men tenkte ikke mer over det. Plutselig smalt det. Fiestaen kjørte rett inn i meg, og traff hjørnet på høyre framskjerm. Bilene klapset i hop og venstre sida på fiestaen traff høyresida mi bak. Gikk fremover i en midtrabbat og stoppet rett forbi denne.

krasj2.JPG

Photo-0069-2.JPG

Photo-0070-2.JPG

Photo-0071-2.JPG

Leverte inn bilen på verkstad som en kamerat av meg jobber på. Fikk bilen kondemnert. Jeg var lei bilen da. Kameraten min kjøpte vraket og skulle fikse opp. Jeg fant ut jeg måtte bare ha bilen tilbake igjen da, og den skulle bli enda bedre.

Fått hjem:

-Hella angeleyes

-M3 front, gt-leppe på vei.

-2 stk Brock B1 17x10 med 235-40 dekk.

-Klare blinklys

-Klare tåkelys

-Skiftet til powerflexforinger fremme

Skrevet

Bilen er på hellakkering denne uka, skal hentes til helgen. Hele bilen er plukka for øyeblikket, så regner med den er satt sammen igjen til neste helg :)

EDIT: puh! Dette var mye på en gang!

Skrevet

All oppretting er ferdig, kom bilder på løpende bånd her :) Er ikke jeg som har hatt hovedansvaret for fiksing. Kondemde bilen, og en kamerat av meg kjøpte vraket for å fikse opp. Jeg fant ut at jeg måtte bare ha den tilbake. Så nå har det komt angeleyes, bredere felger og m3 front og litt til stasj :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...