seini Skrevet September 1, 2005 Forfatter Skrevet September 1, 2005 Lite gummi på de felgene. Kanten skal vel ikke stikke opp sånn? Dekka er litt smale for felgene ja, slik at dekkene blir strukket i kantene. Passer bra på denne bilen slik med de brede felgene og valsa skjermer, da dekka går akkurat i lag med skjermen (se feks på bakdekket på bildet der jeg har krasja i rundkjøringa.)
seini Skrevet September 1, 2005 Forfatter Skrevet September 1, 2005 Yapp, yapp stemmer det Bor 50/50% Bryne - Forus...hehe Hvite baklykter på compacten din? Det har hun fordi de har hun kjøpt av meg. Okey, da var denne henne jeg traff i dag. Traff en rød compact med hvite baklykter og blond sjåfør på Bryne.
seini Skrevet September 1, 2005 Forfatter Skrevet September 1, 2005 hvorfor byttet dere bakskjermen? gikk det ikke ann å slå den ut å så sparkle? pen bil, spes med de felgene. blir spent på bilder etter lakkeringen. Bakskjermen var MYE verre enn det ser ut på bildene...
Patrick B Skrevet September 2, 2005 Skrevet September 2, 2005 Hva koster Brock B1 felgene nye med dekk, vurderer sterkt de felgene! Patrick B
seini Skrevet September 4, 2005 Forfatter Skrevet September 4, 2005 Hva koster Brock B1 felgene nye med dekk, vurderer sterkt de felgene!Patrick B Er ikke helt sikker på hva de koster i butikken, og med dekk så avhenger jo det av hva slags dekk...
Aguilera Skrevet September 4, 2005 Skrevet September 4, 2005 Det var helt sikkert meg ja Ikke mange andre sånne Compacter der i traktene, hehe
ovex Skrevet September 4, 2005 Skrevet September 4, 2005 ...fra asken til ilden! Det slo meg og at dette ikkje kunne vere lovleg. >Skulle bilen kondemerast eller var det berre at den ikkje var lønnsom å rep. for forsikringsselskapet?...dersom det siste...ja då er vel alt OK.
seini Skrevet September 11, 2005 Forfatter Skrevet September 11, 2005 Henta bilen i går. Lakkert hele bilen i knallsvart, med lilla perlemor effekt. Bilen er helt svart i skyggen og skinner i lilla i sola. Var litt vanskelig å få den lillafargen frem på bildene.
Runar-CSi Skrevet September 11, 2005 Skrevet September 11, 2005 Det der blir bra trur jeg... meget tøff farge!
sivert Skrevet September 11, 2005 Skrevet September 11, 2005 syntes fargen var drit fin, ser ut til at bilen blir meget bra igjen
Patrick B Skrevet September 11, 2005 Skrevet September 11, 2005 Ble bra den ja! Men hva for et merke er det du har på panseret?
Dr_S Skrevet September 11, 2005 Skrevet September 11, 2005 Tipper det er ei plexiplassplate under, er jo skåret hull i panseret...
Ettertenning Skrevet September 11, 2005 Skrevet September 11, 2005 det eg menmte var at vist bilen egentlig ikkje skulle kondemnerest og så fikk du en kompis\takst mann til og kondemnere den! Dvs du får feks 120000 i forsikrings penger bruker 50000 på og fikse den og du har tent 70000. det er ikkje lovlig på noen som helst måte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå