Peoplez Skrevet Januar 2, 2006 Skrevet Januar 2, 2006 ja vær skikkelig smart nå og sparkle igjend bmw emblemene.... da skal jeg love deg att du komer til og hate deg selv innen 3 uker etterpå att bilen er lakkert. for d er da du får problemer. ikke og anbefale.jeg sveisa inn på min der embleme var jeg. hehe, henger ikke sparkelen?
Kjell Rune Skrevet Januar 2, 2006 Skrevet Januar 2, 2006 jo da men den siger så du vil få en diger "bulk" der du har sparklet. det blir skikkelig stygt og så går d noen år så er d ganske stor sjangs for att d sprekker. ikke og anbefale nei..
stian329 Skrevet Januar 2, 2006 Skrevet Januar 2, 2006 Kommer jo bare an på hva du bruker da, bruker du rette sakene så blir det ikke noe problem. Som på gamle bilen min som en kompis av meg har nå. Bildet er tatt fra tråden hans om skjermbredding på Bilforumet:
bmwdude Skrevet Januar 2, 2006 Skrevet Januar 2, 2006 sparkel siger uansett va du gjør eller sier,, om det er plast sparkel eller fin sparkel.... Bruk noe unner som holler..... Som foreksempel tinn eller lignene unner.. tar deg 10 min å gjøre det!!
Stian Børresen Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Skrevet Januar 3, 2006 funderer på å beholde merkene igrunn..er jo litt sjarm med dem å få tak i noen sorte karbon emblem eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå