SteffenM2 Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Cruisecontrol?? i en e30?? er det mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Direkte smakløst vil jeg påstå...og hvorfor i alle dager har fyren (jeg tar det som en selvfølge at bilens eier er hankjønn) klebet Ferrari klistremerker på siden av forskjermene ? ....hæææ.... dette ER ein Ferarri!!!...eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Cruisecontrol?? i en e30?? er det mulig.. Får jo det i M3'en. Noen av de hvertfall. Men 6 gir? Hvordan motor satt det egentlig i denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 god damn.... saklige traktor dekk da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Nå står det jo faktisk at den er solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Huff da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 en kompis av meg ringte på den han, var faktisk ekte annonse, men interiøret kunne han ha spart meg for...... Var 325 turbo trur jeg..... 6gir......alpina kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå