jarli Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Jeg og dama skal leie en film i dag og hu ville leie en "jentefilm" og alt som det innebærer med grining osv osv. Hu er på jobb og ville jeg skulle leie den men jeg har jo ikke peiling i det hele tatt på jentefilmer så håpte noen av dere hadde noen tips Kanskje litt sent, men 50 first dates med Adam Sandler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Om han ikke har leid en film innen nå så blei det kanskje soffaen i natt.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Så hva ble det til da Steffen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Jeg vurderer å slutte å ta med meg dama og leie film... Bare dritt hun kommer med, klassiske "mann og dame blir forelsket"-kliss, 1,5 time med gørrkjedelig romansedritt... Og attpåtil liker hun ikke Jet Li :( Nei, må være litt action for at jeg skal orke å se på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Med fare for at kvelden er over og at en film er allerede blitt valgt, har jeg noen ord om akkurat dette temaet. Hvorfor skal ALLTID damene bestemme film? Samma hver gang. En tåredryppende histiore i fra virkeligheten med intriger og alt slags piss som vi må pine oss igjennom. Kanskje vi er heldige og får noe kos i senga etterpå hvis vi har oppført oss greit.. Helt i brus og skaffet sjokolade og ostepop, mens vi piner oss igjennom 2,5 timer med Hugh Grant, Richard Gere og disse gutta der. Men hvis vi engang får mast oss til en skikkelig film. F.eks en krigsfilm, Westerfilm, Actionfilm, altså noe ordentlig bra, med tøffinger som Mel Gibson, Kevin Costner, Bruce Willis, Robert De Niro, Al Pachino, Clint Eastwood o.l så blir det skravling under hele filmen, og man får ikke med seg handlingen i det hele tatt, og verst av alt, hvis vi sier hysj, INGEN kos i senga etterpå den kvelden,. Kanskje ikke neste kveld heller for alt vi vet. Hevnen er søt, og vi har lært til neste gang at romantiske komedier er guttas beste venn. = Pussy Guaranty! Nei,... huff av meg Noen som kjenner seg igjen?? TK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Jeg vurderer å slutte å ta med meg dama og leie film... Bare dritt hun kommer med, klassiske "mann og dame blir forelsket"-kliss, 1,5 time med gørrkjedelig romansedritt... Og attpåtil liker hun ikke Jet Li :(Nei, må være litt action for at jeg skal orke å se på... Sett den nye filmen ? Unleashed ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 hehe takk for mange tips... men noen var i seneste laget men det blei en film som het "Honey".... dritt kjedelig, dama elska den handla om dansing... følgte egentlig ikke så mye med på den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 hehe, er ikke den filmen med hu der pene jessica Alba i? tror faktisk jeg har den filmen..pen dame, så som så med selve filmen.. Madagascar er jo en arti film da, med tanke på neste gang dere skal se noe.. Jeg for min del liker sånne animasjons filmer, liker egentlig også sånne filmer som er laget av tegneserieblader ala spiderman,fantastic 4,punisher osv osv.. blir liksom i litt godt humør av sånne filmer:P men, høres ut som kvelden til deg å dama gikk bare bra siden hun likte filmen så da er vel alt i skjønneste orden tenker jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Vær glad dere har dame! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Bruker å leie to filmer vi. En som hun vil se, og en som jeg vil se. Funker fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 andre forslag? Er kansje ikke den nyeste filmen, men Forrest Gump har ihverfall alle de kriteriene du er ute etter, faktist en del action åsså i den filmen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 hehe takk for mange tips... men noen var i seneste laget men det blei en film som het "Honey".... dritt kjedelig, dama elska den handla om dansing... følgte egentlig ikke så mye med på den hehe Og neste gang kan dere jo leie filmen "Horny" Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Du kan jo prøve med en morsom film da... f.eks the incredibles eller no sånt.... Må vel ikke være en "kline" film? Så den med dama i sta jeg Funka som faan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Har hørt rykter om at rambofilmene er skikkelig jentefilmer... Bare et tips til neste gang dere skal leie film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå