Gå til innhold

OT: Film...

Share

Anbefalte innlegg

Jeg og dama skal leie en film i dag og hu ville leie en "jentefilm" og alt som det innebærer med grining osv osv. Hu er på jobb og ville jeg skulle leie den men jeg har jo ikke peiling i det hele tatt på jentefilmer så håpte noen av dere hadde noen tips :?:

Kanskje litt sent, men 50 first dates med Adam Sandler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å slutte å ta med meg dama og leie film... Bare dritt hun kommer med, klassiske "mann og dame blir forelsket"-kliss, 1,5 time med gørrkjedelig romansedritt... Og attpåtil liker hun ikke Jet Li :(:(

Nei, må være litt action for at jeg skal orke å se på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for at kvelden er over og at en film er allerede blitt valgt, har jeg noen ord om akkurat dette temaet.

Hvorfor skal ALLTID damene bestemme film? Samma hver gang. En tåredryppende histiore i fra virkeligheten med intriger og alt slags piss som vi må pine oss igjennom. Kanskje vi er heldige og får noe kos i senga etterpå hvis vi har oppført oss greit.. Helt i brus og skaffet sjokolade og ostepop, mens vi piner oss igjennom 2,5 timer med Hugh Grant, Richard Gere og disse gutta der.

Men hvis vi engang får mast oss til en skikkelig film. F.eks en krigsfilm, Westerfilm, Actionfilm, altså noe ordentlig bra, med tøffinger som Mel Gibson, Kevin Costner, Bruce Willis, Robert De Niro, Al Pachino, Clint Eastwood o.l så blir det skravling under hele filmen, og man får ikke med seg handlingen i det hele tatt, og verst av alt, hvis vi sier hysj, INGEN kos i senga etterpå den kvelden,. Kanskje ikke neste kveld heller for alt vi vet.

Hevnen er søt, og vi har lært til neste gang at romantiske komedier er guttas beste venn. = Pussy Guaranty! :D

Nei,... huff av meg :) Noen som kjenner seg igjen??

TK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å slutte å ta med meg dama og leie film... Bare dritt hun kommer med, klassiske "mann og dame blir forelsket"-kliss, 1,5 time med gørrkjedelig romansedritt... Og attpåtil liker hun ikke Jet Li :(:(

Nei, må være litt action for at jeg skal orke å se på...

Sett den nye filmen ? Unleashed ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er ikke den filmen med hu der pene jessica Alba i? tror faktisk jeg har den filmen..pen dame, så som så med selve filmen..

Madagascar er jo en arti film da, med tanke på neste gang dere skal se noe..

Jeg for min del liker sånne animasjons filmer, liker egentlig også sånne filmer som er laget av tegneserieblader ala spiderman,fantastic 4,punisher osv osv.. blir liksom i litt godt humør av sånne filmer:P

men, høres ut som kvelden til deg å dama gikk bare bra siden hun likte filmen så da er vel alt i skjønneste orden tenker jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takk for mange tips... men noen var i seneste laget :wink: men det blei en film som het "Honey".... dritt kjedelig, dama elska den :!: handla om dansing... følgte egentlig ikke så mye med på den hehe :lol:

Og neste gang kan dere jo leie filmen "Horny" :) Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...