R Andersen Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Falt litt for den øverste der jeg da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Utvilsomt snacks for øyet!!! Hadde bare lommeboken vært litt tyngre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 http://www.m3page.de/bilderframe.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Hmm.... NAM, NAM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 Hmm.... NAM, NAM MMMMM! den fallt jeg for også! de felgene passer veldig bra på E30 M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Her var det masse snacks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Jeg er en sucker for svarte biler så eg likte best de svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Her er avataren til R.Andersen litt større: Og litt flere bilder fra samme site: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Min favoritt så langt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Når dere først var så godt i gang så En som er ganske glad i modellbiler E30 M3 This is the first generation M3, shown in public for the first time at the Frankfurt Motor Show in September 1985. Production started in September 1986 and ceased in July 1991. The E30 M3 was constructed by BMW for a predominate purpose - to homologate a race car suitable for the European Touring Car Championship (ETCC). To accomplish this, BMW was required to construct 5,000 street-bound examples. The E30 3-series was the best suited automobile in BMW's product line to undergo this transformation. Certain rules in the racing series heavily influenced characteristics of the production M3. For example, the shape of the body of an ETCC entry could not be altered from the homologated version. The deep front spoiler, rear windscreen "cap", rear trunk lid and spoiler were incorporated for high speed aerodynamic performance. The wide fender flares allowed large race tires and wheels to fit under stock bodywork. Of the 21,222 E30 M3s produced, well over 100 were built solely for road race and rally use. 4,996 examples were imported to the United States, the vast majority of that number sold in 1988. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Her er forøvrig min favoritt Kan ikke akkurat påstå at denne vingen er like pen som den orginale "flippen" til BMW da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 åhhh , det er ren balsam for øynene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 For de som synes det er dyrt å kjøpe en sånn,kan jo prøve her da http://www.tinycars.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Den dagen du får inn Diebels Alt M3 skal jeg bestille tvert:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå