Gå til innhold

da er jeg å eier av en e30!!

mEhE
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer!! Var jo ikke noe dumt objekt det du hadde fått tak i.

Går ut ifra at du sitter inne med endel planer for bilen? En liten facelift i form av senking, hadde blitt bra!!

Jeg sitter selv med en E30 og er storfornøyd med bilen!! Solgte min første E30 i november, en tid fyllt med tårer!

Etter ca 6 måneders savn, klarte jeg igjen å overbevise meg selv om at en ny E30 måtte handles inn! Fant meg et nytt objekt i juli. Lever nå livets glade dager med en gammel E30.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit utgangspunkt det der, enda om det ikke er den stylingen som får meg til å sprette opp av stolen..

Men du, skal du selge de Borbet C felgene som jeg ser står på framhjulet?

Er intressert hvis du er villig til å selge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har senkesett klar faktisk..følgte med bilen...godkjent og alt...forstår egetlig ikke hvorfor han har satt på orginal fjærene!!

edit: felgene har jeg ikke bestemt meg for enda...å de andre 2 felgene som er lik bak .har 2 sprengte dekk...positiv ting når du kjøper bil(mulig litt raukjørt kansje?)men tikkinga er vel ganske normalt på e30? synes egetnlig lyden er plagsom!!må vel til å stille litt på ventilene,det på side kjørte er klister som det står azev eller no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt annet å gjøre å ...en del skader på stylingen..sidenkjørtet på fører siden henger..hanbrekk vaier må skiftes.. vaieren til panseret må skiftes(noen som vet hvor jeg for kjøpt det?fant ikke på scheidmann)selen på fører siden funker ikke(blir dyrt i lengden:-))må ta en del overflate rust...

har litt planer i hode..men for bare håpe de blir gjennomført...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være dysene du hører? Men, uansett, er d ikke ca hver 10k km at ventilene skal justeres på M20 motorene? Mener det høres riktig ut. Men ellers, bra prosjekt bil d der! Må si meg enig at litt senk hadde vært på sin plass! :)

er det ikkje ca kvar 20k km dei skal justerast då? uansett, såg jo bilen ut til å være et greit prosjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...