mEhE Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 min bil som etter hvert kommer til å bli et gøy prosjekt..må bare vente på pengene først:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Ser ut som et fint prosjekt dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 "kremt" senkesett kanskje. Men ellers såg den bra ut. Må kanskje gjere eit valg når det gjeld felger? Hva er det grå greiene på sideskjørtet? dårlig lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Gratulerer!! Var jo ikke noe dumt objekt det du hadde fått tak i. Går ut ifra at du sitter inne med endel planer for bilen? En liten facelift i form av senking, hadde blitt bra!! Jeg sitter selv med en E30 og er storfornøyd med bilen!! Solgte min første E30 i november, en tid fyllt med tårer! Etter ca 6 måneders savn, klarte jeg igjen å overbevise meg selv om at en ny E30 måtte handles inn! Fant meg et nytt objekt i juli. Lever nå livets glade dager med en gammel E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Helt greit utgangspunkt det der, enda om det ikke er den stylingen som får meg til å sprette opp av stolen.. Men du, skal du selge de Borbet C felgene som jeg ser står på framhjulet? Er intressert hvis du er villig til å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 ....dette kan då bli noko! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 har senkesett klar faktisk..følgte med bilen...godkjent og alt...forstår egetlig ikke hvorfor han har satt på orginal fjærene!! edit: felgene har jeg ikke bestemt meg for enda...å de andre 2 felgene som er lik bak .har 2 sprengte dekk...positiv ting når du kjøper bil(mulig litt raukjørt kansje?)men tikkinga er vel ganske normalt på e30? synes egetnlig lyden er plagsom!!må vel til å stille litt på ventilene,det på side kjørte er klister som det står azev eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Kan være dysene du hører? Men, uansett, er d ikke ca hver 10k km at ventilene skal justeres på M20 motorene? Mener det høres riktig ut. Men ellers, bra prosjekt bil d der! Må si meg enig at litt senk hadde vært på sin plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 er litt annet å gjøre å ...en del skader på stylingen..sidenkjørtet på fører siden henger..hanbrekk vaier må skiftes.. vaieren til panseret må skiftes(noen som vet hvor jeg for kjøpt det?fant ikke på scheidmann)selen på fører siden funker ikke(blir dyrt i lengden:-))må ta en del overflate rust... har litt planer i hode..men for bare håpe de blir gjennomført... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossi Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Kan være dysene du hører? Men, uansett, er d ikke ca hver 10k km at ventilene skal justeres på M20 motorene? Mener det høres riktig ut. Men ellers, bra prosjekt bil d der! Må si meg enig at litt senk hadde vært på sin plass! er det ikkje ca kvar 20k km dei skal justerast då? uansett, såg jo bilen ut til å være et greit prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Er det denne bilen som du kjøpte av han "tvilsomme"? Hvordan skjedde handelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 tror jaggu han kjøpte den ja da var vel alt i orden med han tvilsomme karen grattis med nye bil den blir vel litt bedre etter at du har senket den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 jepp ,stemmer det...men handelen gikk greit,ble mye rot.så ble ganske nervøs...men har satt den på mitt navn nå.., ..men ikke betalt omreg. enda er det ikke forsikring på bilen da? har forsikra bilen i mitt navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 får håpe at det ikke dukker opp en Abdullah eller en annen fining i et lyskrys og drar deg ut av bilen fordi det er "hans" bil og han har noe narko gjemt i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 får håpe at det ikke dukker opp en Abdullah eller en annen fining i et lyskrys og drar deg ut av bilen fordi det er "hans" bil og han har noe narko gjemt i den Hehe, kanskje best å gi den et lakkstrøk før man beveger seg ut på veien da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå