Gå til innhold

Pulverlakkere felger...

Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaringer med pulverlakkering av felger. Vurderer STERKT å lakkere mine 18" hvite.... Tror dette kunne blitt en positiv endring. Noen I M&R som gjør dette?

Priser for 4 felger?

det blir helt ok resultat. litt ru i finnishen. jeg skal glassblåse felgene og lakkere dem hos en lakkerer. litt dyrer, men også litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor ligger prisen på et slikt arbeid?

du må nesten høre med folk som driver med det.

jeg kjenner folk som jobber på bedrifter som driver med pulverlakkering, og de gjør jobben for +/- 1000-lappen for 4 felger, men det er fordi jeg kjenner dem.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min ville gjør det samme som deg, og de som sitter i fengselet i Stavanger gjør visstnok slik for en rimelig penge...ring og hør!! Tror det var rundt 1500 for alt sammen eller no... Når vi skulle gjør det, så var det altfor langt ventetid, og han SKULLE ha på felgene iløpet av sommeren, så vi gjor det selv ;)

Pusset ned, høytrykkspylte og stresset... fyfaen for et arbeid! Så brukte vi vanlig grunning og spraymaling...resultatet ble greit nok, et par små renninger inni felgen, men ingen ser dem! Har sittet på i 3 mnd nå, og har enda ikke begynnt å flasse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min ville gjør det samme som deg, og de som sitter i fengselet i Stavanger gjør visstnok slik for en rimelig penge...ring og hør!! Tror det var rundt 1500 for alt sammen eller no... Når vi skulle gjør det, så var det altfor langt ventetid, og han SKULLE ha på felgene iløpet av sommeren, så vi gjor det selv ;)

Pusset ned, høytrykkspylte og stresset... fyfaen for et arbeid! Så brukte vi vanlig grunning og spraymaling...resultatet ble greit nok, et par små renninger inni felgen, men ingen ser dem! Har sittet på i 3 mnd nå, og har enda ikke begynnt å flasse :D

Legge seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge seg!!

Nei, nettop stått opp....JOBB :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...