Thomas_ Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Hei igjen. Ja, nå var det dags for å se en rød M3 E30 da. Drømmen min. Den hadde gule grøftelys og det satt en ung sjåfør inni. Kjørte en nsr bak en stund. Prøvde å vinke men. Har sett vedkommende ved et par andre anledninger også.. Begynner å smile hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Har sett vedkommende ved et par andre anledninger også.. Begynner å smile hver gang. Hehe, smiler du til vedkommende eller for bilen han kjører? Men, enig der, blir et par blikk ekstra når slike biler ruller forbi ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Jeg ser stadig en svart E30 M3 kjøre forbi utenfor hos meg (abildsø, sandstuveien). Jeg vet om et klubbmedlem som bor oppi åsen her som har en sport evo som vel er rød, mulig det er svigersønnen hans som har fått låne den en runde... Holder du til på abildsø thomas_? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Jeg ser stadig en svart E30 M3 kjøre forbi utenfor hos meg (abildsø, sandstuveien). Jeg vet om et klubbmedlem som bor oppi åsen her som har en sport evo som vel er rød, mulig det er svigersønnen hans som har fått låne den en runde...Holder du til på abildsø thomas_? Sport Evo har ikke grøftelys, så det kan ikke være en sånn. Tror forøvrig det finnes 2 røde Sport Evo i Norge. En aner jeg ikke hvor ble av, den andre, som tilhørte Per Fjeld, ble vel kjøpt av Tronrud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Jeg ser stadig en svart E30 M3 kjøre forbi utenfor hos meg (abildsø, sandstuveien). Jeg vet om et klubbmedlem som bor oppi åsen her som har en sport evo som vel er rød, mulig det er svigersønnen hans som har fått låne den en runde...Holder du til på abildsø thomas_? Sport Evo har ikke grøftelys, så det kan ikke være en sånn. Tror forøvrig det finnes 2 røde Sport Evo i Norge. En aner jeg ikke hvor ble av, den andre, som tilhørte Per Fjeld, ble vel kjøpt av Tronrud. OK, da er det ikke den. Jan Erik Lundahl hadde en, vet ikke om han har den fortsatt. Også har vel Robert Nilskog en (men den står i Nordland). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Jeg ser stadig en svart E30 M3 kjøre forbi utenfor hos meg (abildsø, sandstuveien). Jeg vet om et klubbmedlem som bor oppi åsen her som har en sport evo som vel er rød, mulig det er svigersønnen hans som har fått låne den en runde...Holder du til på abildsø thomas_? Sport Evo har ikke grøftelys, så det kan ikke være en sånn. Tror forøvrig det finnes 2 røde Sport Evo i Norge. En aner jeg ikke hvor ble av, den andre, som tilhørte Per Fjeld, ble vel kjøpt av Tronrud. OK, da er det ikke den. Jan Erik Lundahl hadde en, vet ikke om han har den fortsatt. Også har vel Robert Nilskog en (men den står i Nordland). Jan Erik har fortsatt sin, men den er glansschwartz. Robert har solgt sin. Det er den jeg ikke vet hvor havnet. Men jeg kan jo alltids spørre han da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 Jeg ser stadig en svart E30 M3 kjøre forbi utenfor hos meg (abildsø, sandstuveien). Jeg vet om et klubbmedlem som bor oppi åsen her som har en sport evo som vel er rød, mulig det er svigersønnen hans som har fått låne den en runde...Holder du til på abildsø thomas_? Hei. Jeg holder til på skullerud jeg. Gamle enebakk vei. Du. Hvordan stiller du deg til en eventuell prøvesittepå tur? I og med at du bor såppas nærme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Jeg ser stadig en svart E30 M3 kjøre forbi utenfor hos meg (abildsø, sandstuveien). Jeg vet om et klubbmedlem som bor oppi åsen her som har en sport evo som vel er rød, mulig det er svigersønnen hans som har fått låne den en runde...Holder du til på abildsø thomas_? Hei. Jeg holder til på skullerud jeg. Gamle enebakk vei. Du. Hvordan stiller du deg til en eventuell prøvesittepå tur? I og med at du bor såppas nærme. Prøvetur må vi vel kunne få til. Blir nok ikke før etter helga, har nok å gjøre om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 Jeg ser stadig en svart E30 M3 kjøre forbi utenfor hos meg (abildsø, sandstuveien). Jeg vet om et klubbmedlem som bor oppi åsen her som har en sport evo som vel er rød, mulig det er svigersønnen hans som har fått låne den en runde...Holder du til på abildsø thomas_? Hei. Jeg holder til på skullerud jeg. Gamle enebakk vei. Du. Hvordan stiller du deg til en eventuell prøvesittepå tur? I og med at du bor såppas nærme. Prøvetur må vi vel kunne få til. Blir nok ikke før etter helga, har nok å gjøre om dagen! Hehe. Hadde satt veldig stor pris på det.. Btw, har du en sølv E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 Har sett vedkommende ved et par andre anledninger også.. Begynner å smile hver gang. Hehe, smiler du til vedkommende eller for bilen han kjører? Men, enig der, blir et par blikk ekstra når slike biler ruller forbi ja... Hahaha! Nei du. Kabelvenn er jeg nok ikke.. Smilte nok til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Jeg ser stadig en svart E30 M3 kjøre forbi utenfor hos meg (abildsø, sandstuveien). Jeg vet om et klubbmedlem som bor oppi åsen her som har en sport evo som vel er rød, mulig det er svigersønnen hans som har fått låne den en runde...Holder du til på abildsø thomas_? Hei. Jeg holder til på skullerud jeg. Gamle enebakk vei. Du. Hvordan stiller du deg til en eventuell prøvesittepå tur? I og med at du bor såppas nærme. Prøvetur må vi vel kunne få til. Blir nok ikke før etter helga, har nok å gjøre om dagen! Hehe. Hadde satt veldig stor pris på det.. Btw, har du en sølv E46? Nei, den er svart. Se på bmw.leifen.com på antilla 2005, der ser du noen bilder av den (uten skilt foran). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå