Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er mange timer bak disse bilene til Automote, vil jeg påstå det er bortkastede timer. Jeg er ingen originalpolizei, men kan styre meg for aluvinger og lexuslykter.

Skrevet

Aluvinge og Lexuslykter er ingen favoritt hos meg heller, men det er vel de av modifikasjonene som tar minst tid. Bytte av baklykt er gjort på noen få minutter, og en aluvinge tar heller ikke all verdens tid å montere. Derimot så foretar Automote andre modifiseringer på en del av bilene som tar vesentlig lenger tid.

Jeg synes det er mange usaklige kommentarer i denne tråden og lignende tråder. Vi har alle ulik smak, og det viktigste må vel være at hver enkelt er fornøyd med sin bil, det er vel i hovedsak for vår egen skyld at vi modifiserer bilene.

Tenk så kjedelig det hadde blitt om alle hadde hatt lik smak!

Skrevet

Jeg synes det er mange usaklige kommentarer i denne tråden og lignende tråder.

Jeg har ikke sett noe usaklig i denne tråden? Hvis du ikke mener det er usaklig å mislike ting da? :?

Skrevet

Er ingenting i veien med å mislike eller være uenige i noe, men litt dumt at det dukker opp slikt i kjøp og salg annonser..dette er er bare til irritasjon for han som ønsker selge eller kjøpe noe..heilt greit at en kan diskutere om den delen eller den delen så jævli fin ut eller jæv.. stygg ut, men helst ikkje i slike annonser..eg liker noe, du liker noe og neste mann liker noe helt annet igjen og slik vil det alltid være..heldigvis :)

Tenk hvor kjedelig det hadde vært viss alle hadde lik bil som du har :)

Skrevet

Det er usaklig å si at Automote ødelegger bilene, for det gjør de ikke. Det er mange som misliker Automote sine biler, men de ødelegger jo som sagt ikke bilene.

Forøvrig var ikke dette den verste tråden ang. kommentarer. Og jeg er helt enig med John H, salgstrådene blir ødelagt når det skal kommenteres i øst og vest. Kjøp & salg-forumet er egentlig ikke til diskusjoner.

Skrevet
Forøvrig var ikke dette den verste tråden ang. kommentarer. Og jeg er helt enig med John H, salgstrådene blir ødelagt når det skal kommenteres i øst og vest. Kjøp & salg-forumet er egentlig ikke til diskusjoner.

TAKK! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...