John H Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Som sagt ønsker kjøpe e36..ikkje eg men min bror..Modell fra 91-95, km-stand under 180-190k..sedan eller coupe, 318i, 318is, eller eventuelt en 316 som er forholdsvis kjørt lite, Helst i Sør-Trøndelag eller omegn da den skal en tur til automote-sivert for en liten oppgradering, bilen må være pen og i god stand, prisantydning er ca. 30k til 45-50k..så er det noen som har en tilsalgs eller vet om noen som har..ta kontakt her, send en PM eller ring meg på 97117855.. Alt kan være interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Jeg selger iaf ikke bilen min til noen som skal sende den til automote. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pool Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Han kan jo kjøpa min 318i då? 91mod. 28000kr Elle ka sei an... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder20 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 er automote så dårlige da? hvorfor har du i mot de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 er automote så dårlige da? hvorfor har du i mot de ? Kanskje fordi de totalt ØDELEGGER fine biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 Jeg selger iaf ikke bilen min til noen som skal sende den til automote. Kanskje fordi de totalt ØDELEGGER fine biler? Er utrolig irriterende med folk som skriver slike ting..hva folk gjør med sine biler er vel deres egen sak.. Ødlegger biler...helt idiotisk spør du meg..Sivert har bygd min bil og den er vertfall ikkje ØDELAGT!! Er derimot kjempefornøyd med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Har vært inne på tanken av å selge bilen min, pga studier. Type: BMW 318i E36 Modell: 1997 KM: 134000 Noen spesifikasjoner: ABS Airbag Aircondition (todelt klima, digitalt) Alarm Alu. felger Antispinn El. just.speil ESP EU-godkjent Fjernst./Sentrallås Just. ratt Kjørecomputer (STOR) Kurve/tåkelys Midtarmlene Motorvarmer Radio/CD Sentrallås Servicehefte (All historikk siden bilen ble kjøpt for første gang!) Servo Skinn ratt Varmeseter Metallic lakk (boston green) Coupe varmer m/kontroller ++ (Bare å spørre) Noen ord om bilen Bilen er meget strøken, både utvendig og innvendig. Har hatt 2 eldre eiere (bmw entusitist). Bilen har blitt tatt bra vare på, teknisk og vedlikeholdt. Bilen er røykfri og vinterdekk/felger medfølges. Bilen er helt original og motoren går som ei klokke. Som sagt er all historikk på bilen loggført. Har aldri hatt noen motorproblemer eller annet slags teknisk problem, så denne har blitt tatt godt vare på. Av rust så er det ingen Lakken har blitt godt tatt vare på, litt steinsprut foran ellers strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Vurderer også og selge bilen min pga av studier, har akkurat begynt på høgskolen i sør trøndelag. akkurat flyttet til trondheim trenger derfor ikke bil... Send meg pm viss det er av intresse... BMW e36 316 92 mod. meget velholdt! 210 000km bærer ikke preg av kilometer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 Da var bil kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 hva blei det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 Ble en svart 318i 93. mod..bilder kommer snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Jeg selger iaf ikke bilen min til noen som skal sende den til automote. -Slettet- Edit: Innlegget blei feil framstilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 vi gleder oss til bildene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Jeg selger iaf ikke bilen min til noen som skal sende den til automote. Pisspreik. Hold meiningane dine før deg sjølv. Greit at Automote har spektakulere bygg, men her ligger det mangen timar`s arbeid bak. Min meining. Og eg seier MIN meining. Men alt er jo relativt i verden. Smak og behag. Dobbel holdning du eller? Han kan ikke si sin mening, men du kan? tosk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Dobbel holdning du eller? Han kan ikke si sin mening, men du kan? tosk Tosk kan eg vera ja. Men her vart det det fyrste innlegget mitt feil framstilt. Beklagar det som den Tosken eg er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå