Gå til innhold

Bilder av bilen min

Share

Anbefalte innlegg

Nydlig bil... kanskje fått senket den litt... men ellers Nydlig!

Takk for det! :-) Vedr. senking så sitter det originalt m-tech understell på den med 16" hjul. Med de veiene vi har her i Oslo tør jeg ikke å senke noe mer da jeg ser for meg at det blir bare sorgen mtp fartsdumper o.l. Ikke minst til vinterføre så funker det greit sånn det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :-) Vedr. senking så sitter det originalt m-tech understell på den med 16" hjul. Med de veiene vi har her i Oslo tør jeg ikke å senke noe mer da jeg ser for meg at det blir bare sorgen mtp fartsdumper o.l.

40/15 med bilstein-dempere er null problem i oslo, ta det litt roligere over trikkeskinner bare så det ikke slår så fælt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40/15 med bilstein-dempere er null problem i oslo, ta det litt roligere over trikkeskinner bare så det ikke slår så fælt :)

Joa, 40/15 kunne nok gått...får se om det kanskje blir det hvis nåværende understell skal byttes. Det vil jo isåfall tvinge frem et sett med 17" hjul også. :lol:

Den Coupèen var skikkelig pen!

Har den lav km.stand? Den så jo ut som ny på bildene. Hadde sansen for interiøret ditt. :)

Den har gått drøye 157k km nå...lakken er stort sett pen, men noen steinsprut i fronten har den som ikke vises på bildene.

Vet du innpress på de felgene? Er det orginale BMW felger?

Felgene er originale BMW-felger ja. Skulle sjekke hva de heter via linken oppe til høyre her på siden, men der er bildene fjernet...innpresset husker jeg ikke i farten :oops: , men det er sikkert noen andre her som vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du innpress på de felgene? Er det orginale BMW felger?

Felgene er originale BMW-felger ja. Skulle sjekke hva de heter via linken oppe til høyre her på siden, men der er bildene fjernet...innpresset husker jeg ikke i farten :oops: , men det er sikkert noen andre her som vet det.

Ser ut som det er "radial spoke 32" de heter...fortsatt usikker på innpresset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...