Christian Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Så har endelig undertegnede også fått seg galleri og ikke minst fått lastet opp noen bilder. Ved interesse kan bildene besiktiges her; http://www.bimmers.no/album/?id=Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Meget pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Nydlig bil... kanskje fått senket den litt... men ellers Nydlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Svært pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 Nydlig bil... kanskje fått senket den litt... men ellers Nydlig! Takk for det! Vedr. senking så sitter det originalt m-tech understell på den med 16" hjul. Med de veiene vi har her i Oslo tør jeg ikke å senke noe mer da jeg ser for meg at det blir bare sorgen mtp fartsdumper o.l. Ikke minst til vinterføre så funker det greit sånn det er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Najs! Elsker den innvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Vet du innpress på de felgene? Er det orginale BMW felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Takk for det! Vedr. senking så sitter det originalt m-tech understell på den med 16" hjul. Med de veiene vi har her i Oslo tør jeg ikke å senke noe mer da jeg ser for meg at det blir bare sorgen mtp fartsdumper o.l. 40/15 med bilstein-dempere er null problem i oslo, ta det litt roligere over trikkeskinner bare så det ikke slår så fælt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Den Coupèen var skikkelig pen! Har den lav km.stand? Den så jo ut som ny på bildene. Hadde sansen for interiøret ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Skikkeli nice interiør ja Pen bil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 40/15 med bilstein-dempere er null problem i oslo, ta det litt roligere over trikkeskinner bare så det ikke slår så fælt Joa, 40/15 kunne nok gått...får se om det kanskje blir det hvis nåværende understell skal byttes. Det vil jo isåfall tvinge frem et sett med 17" hjul også. Den Coupèen var skikkelig pen! Har den lav km.stand? Den så jo ut som ny på bildene. Hadde sansen for interiøret ditt. Den har gått drøye 157k km nå...lakken er stort sett pen, men noen steinsprut i fronten har den som ikke vises på bildene. Vet du innpress på de felgene? Er det orginale BMW felger? Felgene er originale BMW-felger ja. Skulle sjekke hva de heter via linken oppe til høyre her på siden, men der er bildene fjernet...innpresset husker jeg ikke i farten , men det er sikkert noen andre her som vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Du kan jo sjekke her om du finner felgene http://www.bmwwheels.com/bmwwheels.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 sånt interiør vil jeg også ha det var døds tøft!meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Den bilen var jo ganske fin. Likte interiøret ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 Vet du innpress på de felgene? Er det orginale BMW felger? Felgene er originale BMW-felger ja. Skulle sjekke hva de heter via linken oppe til høyre her på siden, men der er bildene fjernet...innpresset husker jeg ikke i farten , men det er sikkert noen andre her som vet det. Ser ut som det er "radial spoke 32" de heter...fortsatt usikker på innpresset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå