sagvang Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 HVor mye power kan jeg få med chip i e36 318 is? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 såvidt jeg vet så vil ikke chip på en bensin-motor UTEN TURBO gi så veldig mye HK, kanskje ca 3-5? Correct me if I'm wrong Men du vil nok få flyttet turtall-sperra et lite stykke Noe bedre bunndrag er vel også mulig og få! sleng på et powerfilter/sportsluftfiler òg, så blir det enda litt bedre (Husker ikke om det er chip og/eller S-luftfilter som gir bedre bunndrag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 På en 318i vil det gi 11-12hk, vil tro det blir mindre på 318is! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 På en 318i vil det gi 11-12hk Bevis det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 På en 318i vil det gi 11-12hk Bevis det... Har ikke testet det selv, men det sies så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagvang Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 Har fjerna katten og har både ac effekt anlegg og filter men vil ha det til og gå bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 På kun chip? inntil 10% økning. I og med at du har effektanl og filter fra før kan du vel få en økning... Men om de hestene er verdt X antall tusenlapper er det du selv som må avgjøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 trim kam gjøre litt med toppen kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Hvis chipp gir 10% av en motor på 140hk vil han jo få ca 14 hk mer, det vanelige er vel 10 gamp mener jeg. Og bedre bunddrag samt flyttet turtalsperre. Bilens respons blir ganske anderledes, tro meg Går ikke merkbart bedre på sletter, men bilens våkner så raks til liv, og den føles mer hissig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 På en 318i vil det gi 11-12hk, vil tro det blir mindre på 318is! største tullpratet jeg har hørt.. på en vanlig 318 får du maks 2-3hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Hvis chipp gir 10% av en motor på 140hk vil han jo få ca 14 hk mer, det vanelige er vel 10 gamp mener jeg. Og bedre bunddrag samt flyttet turtalsperre. Bilens respons blir ganske anderledes, tro meg Går ikke merkbart bedre på sletter, men bilens våkner så raks til liv, og den føles mer hissig . inntil 10% vil ikke si at en får 10%. Alt fra 0 til 10% det. 0-14hk... Og antall hk de prosentene gir vil jo være forskjellig fra motor til motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Siden vi er inne på momentforhold i en annen tråd, er det større sjanse for at momenkurven vil se annerledes ut etter en chip-trim. Det kan derfor føles som en større effektøkning, da motoren vil dra bedre på lavt turtall. Men makseffekten vil nok ikke øke vesentlig på en N/A motor. De data som chip-leerandører oppgir er bestandig sammen med andre forbedringer som luftfilter og eksosanlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 På en 318i vil det gi 11-12hk, vil tro det blir mindre på 318is! største tullpratet jeg har hørt.. på en vanlig 318 får du maks 2-3hk.. Da har ikke du hørt mye tull tror jeg! Model Org. effekt KW / HK Ekstra HK Ekstra Nm Pris BMW 318 i E36 85 KW / 116 HK 12 HK 20 NM 4500 http://www.estuning.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 på en vanlig 318 får du maks 2-3hk.. Bevis på det da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå