Rope Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Lurer på hvor det er best i chippe bimmern hen. noen som har god erfaring med noen steder? pris, service, tid osv..... Har en 325i E36. bor i Oslo og gidder ikke dra til en bonde i Finmark for å se om sprut-systemet til traktorn hans gir mere effekt. Send gjerne internett adresser eller telefon nummere... takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 www.trimchip.com De har vel god erfaring med Bmw og er ganske rimelige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 skal du chippe så skaff deg grenrør,eksos og filter også..lite vits hvis ikke.. men trimchip.no anbefaler jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Ta så grundige tester du kan både før og etter. Helst på rulle (ikke der du chipper bilen). Aks tester med stoppeklokke, G-tech osv. Og fortell oss om resultatet. Er veldig mange her som lurer på om det virkelig er noe å hente på chipping av BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Noen her som har erfaring med es tuning i trondheim? Trimchip.com hører til i rogaland og det blir j..... langt å kjøre Hvem er best, og mapper begge chip'ene individuelt til din bil? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Hadde vært kult med noen uavhengige tester både før og etter... bare for å se hva det egentlig utgjør.... Er jo en evig diskusjon her på forumet, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 Jeg har eksos, filter kommer snart. men hvis trimchip.com ligger i rogaland gidder jeg ikke. er det ikke noe i oslo området?? Hvor får jeg tatt slike tester, hvor kan jeg bremse bilen egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Trimchip ligger ikke i Rogaland, ligger på Seim, ca. 35 min nord for Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bauf2k Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 jeg har k&n filter,kvasskam og effektanlegg..så tenkte jeg skulle prøve meg på en chip.. såg på chiptrim.com at de har tilbud til min bil for 490kr!! e30 325i.. men må jo gå an å bestille chip'en og få den tilsendt, så noen i nærområdet kan installere..skal no spørre de iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 Har du chippet bilen din nå? Har e36 325i selv og har vurdert å chippe den mange ganger men tviler på resultatet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 jeg har kjørt med en chipet 320 e36 og der merket jeg at den drog en del bedre i mellomregisteret. det var en alpina chip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 jeg har kjørt med en chipet 320 e36 og der merket jeg at den drog en del bedre i mellomregisteret. det var en alpina chip. Har selv kjørt en e36 320ia som var chippet og der var d merkbar forskjell hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 hadde vert artig på et street legal treff,eller noe å testa to like BMW`er opp mot hverandre.en orginal,og en med chip,kn filter og efekktanlegg,og sett om det var forsjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 11, 2005 Share Skrevet September 11, 2005 jeg har chip i min 520 men kan ikke si at den går no bedre enn kompisen min sin:( har jo flytta turtallsperra 1000 opp men blir ikke no særlig "drag" der syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 prøv en liten kappkjøring da,å se om det er forsjell,eller mål 0-100 på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå