Gå til innhold

Chipping av 325i E36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor det er best i chippe bimmern hen. noen som har god erfaring med noen steder? pris, service, tid osv.....

Har en 325i E36.

bor i Oslo og gidder ikke dra til en bonde i Finmark for å se om sprut-systemet til traktorn hans gir mere effekt.

Send gjerne internett adresser eller telefon nummere...

takk

Skrevet

Ta så grundige tester du kan både før og etter. Helst på rulle (ikke der du chipper bilen). Aks tester med stoppeklokke, G-tech osv.

Og fortell oss om resultatet. Er veldig mange her som lurer på om det virkelig er noe å hente på chipping av BMW.

Skrevet

Noen her som har erfaring med es tuning i trondheim? Trimchip.com hører til i rogaland og det blir j..... langt å kjøre :? Hvem er best, og mapper begge chip'ene individuelt til din bil? Takker for svar :)

Skrevet

Jeg har eksos, filter kommer snart. men hvis trimchip.com ligger i rogaland gidder jeg ikke. er det ikke noe i oslo området??

Hvor får jeg tatt slike tester, hvor kan jeg bremse bilen egentlig??

Skrevet

jeg har k&n filter,kvasskam og effektanlegg..så tenkte jeg skulle prøve meg på en chip.. såg på chiptrim.com at de har tilbud til min bil for 490kr!!

e30 325i.. men må jo gå an å bestille chip'en og få den tilsendt, så noen i nærområdet kan installere..skal no spørre de iallefall! :D

• 2 weeks later...
Skrevet
jeg har kjørt med en chipet 320 e36 og der merket jeg at den drog en del bedre i mellomregisteret. det var en alpina chip.

Har selv kjørt en e36 320ia som var chippet og der var d merkbar forskjell hvertfall..

Skrevet

hadde vert artig på et street legal treff,eller noe å testa to like BMW`er opp mot hverandre.en orginal,og en med chip,kn filter og efekktanlegg,og sett om det var forsjell.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...