kvissel Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 jeg har bygd en 325 turbo motor som jeg har kjørt med en måned ca nå. men jeg skulle peile den har en dag. noe som jeg pleier og gjør vær dag så fant jeg ut at det var vann i olja. har revet av toppen uten at jeg har funnet nnoe feil. noen som har noe tips??? snart treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Alså, fant ingenting feil vil si at toppakningen var hel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvissel Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 fant ingen feil ved den nei. hmmm. dette er snodig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Om du ser at det er vann i olja på peilepinnen, så er det jo ikke små mengder vann det er snakk om? Toppakninga, eller topplokket/blokka (sprekker) er jo det eneste på motoren som har olje og vann nære nok hverandre for at de skal kunne berøre den andre ved noe feil med motor.. Ser toppakninga helt 110% ut, er det dags å lete med mikroskop etter feil med blokk/topp.. Mulig at du må trykkteste toppen for å finne feilen å.. Er mange M20 topper som har gitt slike problemer grunnet sprekker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 dette har skjedd emd meg og hvis det er såpass mye at det ser ut som "milkshake" er det antagligvis sprekk i toppen.......er vanskelig å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 faktisk vært borti att blokka har sprukket og jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå