HenrikE30+ Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Er de først "warped" så er det gjort. Ingen vei tilbake De kan kun bli verre... I know... Men trodde ærlig talt ikke at det kunne bli SÅ ille!! Men greide da akseptable rundetider allikavell Det tviler jeg ikke på! Men var det noe hyggelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 Er de først "warped" så er det gjort. Ingen vei tilbake De kan kun bli verre... I know... Men trodde ærlig talt ikke at det kunne bli SÅ ille!! Men greide da akseptable rundetider allikavell Det tviler jeg ikke på! Men var det noe hyggelig? Nei. mot slutten var det rett og slett helt for jævlig! Og turen hjem var likeså.. Nesten sånn at om det hadde kommet en elg hoppende ut i veien så hadde det vært like bra å kjørt på den framfor å bremse..Veldig satt på spissen, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 hvor kjøpte du bremsene? må ha nye på mine m3 bremser snart å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Jeg skal bestille en del derfra nå snart, så si ifra om du vil være med på gruppebestilling! Burde hatt noe derfra jeg og, men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Sprøtt at du klarte å kjøre 3.2-skiver skjeve. Trodde de holdt rimelig bra, spesielt på E30, siden det er en mye lettere bil enn E36. Må vel rimelig bra opp i pris om du skal få noe som er bedre enn det... ...trur at dei du har i toppen av linken ikkje er så verst.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Sprøtt at du klarte å kjøre 3.2-skiver skjeve. Trodde de holdt rimelig bra, spesielt på E30, siden det er en mye lettere bil enn E36. Må vel rimelig bra opp i pris om du skal få noe som er bedre enn det... ...trur at dei du har i toppen av linken ikkje er så verst.... Jo, men de koster jo et par tusen mer enn M3-bremsene. 5k for bremseskiver er rimelig drøyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Sprøtt at du klarte å kjøre 3.2-skiver skjeve. Trodde de holdt rimelig bra, spesielt på E30, siden det er en mye lettere bil enn E36. Må vel rimelig bra opp i pris om du skal få noe som er bedre enn det... ...trur at dei du har i toppen av linken ikkje er så verst.... Jo, men de koster jo et par tusen mer enn M3-bremsene. 5k for bremseskiver er rimelig drøyt.. ...ja, men ser ut som om han køyrer fletta av M3 skivene...hehe Seriøst: Eg har lyst å tru at M3 skivene held!..det kan vere andre omstendigheiter som gjer at det er kast i dei.... Men det er ikkje tvil om at skivene i tråden "såg" kule ut!....og med den prisen trur eg og at dei er superb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 3, 2005 Forfatter Share Skrevet September 3, 2005 Sprøtt at du klarte å kjøre 3.2-skiver skjeve. Trodde de holdt rimelig bra, spesielt på E30, siden det er en mye lettere bil enn E36. Må vel rimelig bra opp i pris om du skal få noe som er bedre enn det... ...trur at dei du har i toppen av linken ikkje er så verst.... Jo, men de koster jo et par tusen mer enn M3-bremsene. 5k for bremseskiver er rimelig drøyt.. ...ja, men ser ut som om han køyrer fletta av M3 skivene...hehe Seriøst: Eg har lyst å tru at M3 skivene held!..det kan vere andre omstendigheiter som gjer at det er kast i dei.... Men det er ikkje tvil om at skivene i tråden "såg" kule ut!....og med den prisen trur eg og at dei er superb! Det går vist lett an å kjøre skjeve 3.2 M3 bremsene. har hørt fra flere som har greid det nå. Så det blir nok ATE eller Tar-ox når jeg drar til. Inntil videre får billigjernet fra brembo sørge for at jeg stopper. Blir ikke banekjøring før neste år uansett, så jeg har tid nok til å funder og samle sammen noen festblanketter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå