Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Det ble skikkelig bra! Men ikke lakker stripene og BMW-logoen, slip heller ned lakke på de partiene, så den naturlige metallfargen kommer fram. Det tror jeg gir et bedre resultat. Har sett et svartlakkert toppdeksel det var gjort det på, og det var ihvertfall vellykket. Jeg vet ikke hva som er gjort på de toppdekslene som har den effekten originalt fra BMW, men det er nok det jeg kommer til å gjøre om jeg noen gang skal lakkere toppdekselet på en eldre BMW-motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 blei dritbra skulle likt å gjøre det samme på min m42, mye pes å skru av ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 blei dritbra skulle likt å gjøre det samme på min m42, mye pes å skru av ? Neida... 9 bolter så er lokket løst, måtte skru løs LMM for å komme til fordi den ligger over toppdekslet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Er det noen plasser i rogaland/Stavanger De kan selge slik Lakk ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå