ulven Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Heisann, Jeg har en 2001 modell 320d touring, den ligger i dag på snille 0,56 til 0,61 på mila i forbruk. Jeg har lyst til å få montert i chip i denne for å få litt mer "futt" i den, selv om den har ganske bra allerede.. men som du vet.. mye vil ha mer.. hehe. I den forbindelse har jeg et par spørsmål: 1) Hvor henvender jeg meg for å få kjøpt og montert en slik chip (bor ved lillestrøm), og hva ca vil det koste ferdig montert? 2) Hvordan vil forbruket bli etter bytte av chip'en? 3) Blir det merkbart bedre ytelse på bilen etter en chip trimming? mvh Freddy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Ta kontakt med TS Racing på Lørenskog i Solheimveien,har hørt mye bra om han Tror ikke du får noe høyere forbruk ved vanlig kjøring. Tipper det koster 4000-5000kr. Du merker garantert stor forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulven Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 Ok, takker og bukker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenfl Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 jeg kjøpte power box fra www.din-bil.com (dansk) veldig hyggelige folk fikk leveransen i løpet av tre dager har hatt det i bilen i to mnd liggende i bagsjen så resultatet vet jeg ikke, sjekk sidene, jeg betalte 2990 nok. meget enkelt sytem bare gå via en original plugg på en komponent i motoren. jeg ser de har info om bmw også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 har en veninne som monterte chip i sin 320d touring faktisk.. prøvd den både før og etter monteringa og det var Skikkelig stor forskjell Gikk bra før men forskjellen var helt sinnsyk og forbruket gikk visst ned enda mer etter chippinga sjekk ut www.trimchip.no også..han er ekspert på bmw-chipping og er fin på priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulven Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 har en veninne som monterte chip i sin 320d touring faktisk.. prøvd den både før og etter monteringa og det var Skikkelig stor forskjell Gikk bra før men forskjellen var helt sinnsyk og forbruket gikk visst ned enda mer etter chippinga sjekk ut www.trimchip.no også..han er ekspert på bmw-chipping og er fin på priser Dette var musikk i mine ører... har sendt mail til trimchip og tsracing, så da får vi se hvem som er billigst.. uansett skal det chip's ja.. Godt å høre fra noen som har lik bil og deres erfaring, er som regel det som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Dette var musikk i mine ører... har sendt mail til trimchip og tsracing, så da får vi se hvem som er billigst.. uansett skal det chip's ja.. Godt å høre fra noen som har lik bil og deres erfaring, er som regel det som teller. Veit at TS Racing tilbyr tilbakesetting til original stand i prisen,det kan jo være lurt i visse tilfeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvinm Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Jeg har hørt at dette fungerer bedre enn chip! Vært å vurdere? http://www.ultimo.no/meny.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Hei du, jeg chippet min 520td 136hk-163hk! Jeg merker stoooooor forskjell! Du merker det drar i 4.gir! Forbruket mitt gikk ned i landveikjøring. mens bykjøring litt mere, fordi man gir på hele tiden. men kjører du vanlig som før så ligger du litt underkant av det før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Ulven; Har du automatgirkasse, bør du revurdere å skremme opp den. MEN hvis du har manuell, så er det bare å kjøre på! Rekomenderes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå