JE Motorsport Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Passer perfekt til bl.a hattehyllehøytalere i E36 ettersom de kan brukes i originalhullene og er levert uten gitter.Gir fin lyd og er lite brukt pga bilen hvor de var montert er solgt. Gi bud over 350! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 er di gammle? meir enn dls heter di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 er di gammle? meir enn dls heter di? De er drøyt 2 år gammle,men er kun brukt noen mnd. Skal sjekke om jeg kan finne hva mer de heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 er di gammle? meir enn dls heter di? De er drøyt 2 år gammle,men er kun brukt noen mnd. Skal sjekke om jeg kan finne hva mer de heter jepp høres bra ut... venter på ein tilbake mld eg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 3, 2005 Forfatter Share Skrevet September 3, 2005 De heter DLS 269 Coaxial basic series Fakta: Högtalartyp : 3-vägs koaxial Storlek på woofer : 6" x 9" (185 x 249 mm Effekttålighet : 80 W RMS / 120 W max Tweeter / midrange : 16 mm (0,8") tweeter, 50 mm (2") midrange Frekvensområde : 50 - 20.000 Hz Känslighet : 92 dB (1W/1m) Magnetstorlek : 100 mm (3,94") Yttre diameter på woofer : 185 x 249 mm (7,3 x 9,8") Inbyggnadsdjup : 80 mm ( 3,15") Monteringshål : 150 x 220 mm (5,9 x 8,7") Filtertyp : Integrerat filter med 6 dB branthet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 Dette er billig høytalerne er så og si ubrukte. De har bl.a slått Lanzar sine 6x9" i en test og de er som kjent i en ganske annen prisklasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Hvis jeg får basseren min inn i bilen, er jeg interessert Ellers må jeg jo bruke penger på ny basser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 Hvis jeg får basseren min inn i bilen, er jeg interessert Ellers må jeg jo bruke penger på ny basser Da er det bare å presse basseren inn å løpe og kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå