Filur Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Enden på mitt eksosanlegg så helt for jævli ut så jeg fant ut jeg skulle prøve Autosol, krompuss. Det gjorde virkelig susen Prøvde også på kromlistene rundt vinduene utvendig og innvendig, skikkelig geniale greier. Kan brukes på alt av metall Før Etter Absolutt å annbefale.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Jepp.. Autosol gjør susen. har det på felga mine hvert år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Blei blank den der ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 bruk cola på kromstussen,er det beste og billigste produktet jeg har prøvd til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 DTM-enden min skulle trengt en liten shine ja.. merke-verksted som har dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 stikk innom statoil. 50 lapp for en tube... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 DTM-enden min skulle trengt en liten shine ja.. merke-verksted som har dette? biltema, thorshov, bilekstra.. slike rekvisita steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 okei.. ja forklar litt hvordan du renset pottene da.. gnikket og rengjorde så bare "sprayet" på? skjønte ikke tube helt..tenker på tannkrem måte jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Jepp.. Autosol gjør susen. har det på felga mine hvert år.. Har du chrome felger eller funker d på alufelger også?? Er d et rengjøringmiddel eller et slags glansmiddel som påføres etter vask? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 okei.. ja forklar litt hvordan du renset pottene da.. gnikket og rengjorde så bare "sprayet" på? skjønte ikke tube helt..tenker på tannkrem måte jeg da.. Det er tube. Akkurat slik som tannkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 okei.. ja forklar litt hvordan du renset pottene da.. gnikket og rengjorde så bare "sprayet" på? skjønte ikke tube helt..tenker på tannkrem måte jeg da.. Det er en krem ganske lik tannkrem. Du bare kliner en dott dær du skal pusse så gnur du over med en klut til det forsvinner. På skitt som har sittet lenge må du nok gnikke veldig hard og lenge, kanskje flere ganger for at det skal forsvinne helt... står utfyllende instrukser på pakken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Her er et bilde av motorsykkelramma mi etter en omgang med Autosol i vinter. Høyglanspolering. Men makan til arbeid. Fyyyy flate. Bilde underveis, halve er polert: http://foto.vg.no/show_image.php?bid=16463659 Bilde etter: http://foto.vg.no/show_image.php?bid=17710290 Kjøpte 4 tuber jeg da. Men ble lei av å kjøpe tuber hele tiden, så jeg kjøpte en spann med 700 gram hos Clas Ohlson. Over halvparten av spannet gikk også med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 ble skikkelig bra det dær, nok et bevis på at Autosol rocker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Her er et bilde av motorsykkelramma mi etter en omgang med Autosol i vinter. Høyglanspolering. Men makan til arbeid. Fyyyy flate.Bilde underveis, halve er polert: http://foto.vg.no/show_image.php?bid=16463659 Bilde etter: http://foto.vg.no/show_image.php?bid=17710290 Kjøpte 4 tuber jeg da. Men ble lei av å kjøpe tuber hele tiden, så jeg kjøpte en spann med 700 gram hos Clas Ohlson. Over halvparten av spannet gikk også med. Gnikka du får hånd? eller brukte du polermaskin/borrmaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Gnikka du får hånd? eller brukte du polermaskin/borrmaskin. Du ble ivri no ja. Fertæld dæ jo at du mått bruk sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå