330xi Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Heisann! Har problemer med min E46 330xi Etter noen litt kanskje i røffeste laget runder på ACR i helgen har motoren fått seg et lite knekk Vil ikke gå på tomgang, og hoster og harker. Etter en tur innom mitt lokale bmw verksted er konklusjonen at bilen drar falskluft. Mitt spørsmål blir da: Er det noen som har noen ide om hvor jeg bør lete først? Noen slanger eller pakninger som kan ha gått i stykker eller hoppet av, og evnt hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 spray startgass rundt motorn. hvis den ruser seg finn ut hvor du spruter når den ruser seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 Tenkte jeg skulle prøve meg på det ja, men ville bare høre om det var noen som visste om en slange eller.no som det pleier å hoppe av eller.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Kan se om den slangen mellom LMM og innsuget har sprekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Den motoren er nok for avansert for oss hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Heisann! Har problemer med min E46 330xi Etter noen litt kanskje i røffeste laget runder på ACR i helgen har motoren fått seg et lite knekk Vil ikke gå på tomgang, og hoster og harker. Etter en tur innom mitt lokale bmw verksted er konklusjonen at bilen drar falskluft. Mitt spørsmål blir da: Er det noen som har noen ide om hvor jeg bør lete først? Noen slanger eller pakninger som kan ha gått i stykker eller hoppet av, og evnt hvor? Hvis de kom med den konklusjonen at den dro falskluft, hvorfor ble det ikke gjort noe mer for å finne feilen på verkstedet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå