DaggEn Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 D jeg tenker på er om d er stor forskjell på hvor langt de bygger mot bakken.. Jeg har e36 m/e46 m3 fanger som e ganske lav. Bør jeg da gå for rieger sine m3 look-a-like sideskjørt for at d skal se bra ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Rieger-skjørtene bygger litt mer ned ja. Den fangeren du har, er ganske lav. Gå for Rieger du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 Her er et bilde av slik d ser ut nå (ikkje bra)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 Noen steder de selger rieger billig då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 ...er Rieger'en lik i "look", men berre sidare?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Ikke 100% identiske, men ganske like: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Noen steder de selger rieger billig då? Jeg kan sikkert skaffe Men styling-tech er ett godt tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Hehe, felgene er photoshop?? ser de liksom på bakfelgen!! ;D men, Rieger, kjøp i veg, bygger ca 4-5cm mer en m skjørta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 Hehe, felgene er photoshop?? ser de liksom på bakfelgen!! ;D men, Rieger, kjøp i veg, bygger ca 4-5cm mer en m skjørta! Hehe... Nei felgene e nok ikkje photoshop heldigvis.. Sikkert bare fordi bildet er så mye forminsket og da blir jo d litt hakkete i hjørnene Her har du fler bilder sånn at du ikkje e i tvil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 kjøp rieger.... jeg kjøpte mine hos OS bildeler...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå