Gå til innhold

da ble plutselig bilen en større prosjekt!!nå me bilder!

mEhE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har bare kjørt framhjuldreven bil før...så skulle hive den ut i et kryss..så fikk jeg ikke retta bilen opp før den tok tak, å derfor gikk den rett fram i grøvta å rulla en runde på taket...fy faen ass, har hatt bilen siden onsdag...:-(for ivertfall håpe den kan repareres..er bulker på taket..front ruta er litt roser i... tror forstillinga er bøyd på førersiden, så ivertfall rimelig skjevt ut.fangeren er knekkt i et par biter...håper egentlig bare at det ikke ser så felt ut under bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ta noen bilder når vi tar opp bilen,ligger forsatt i grøvta...håper ikke noen har sett bilen enda så jeg for purken på nakken....skal lever bilen på os bildeler.så skulle de skjekke mye som er galt å hvor mye det vil koste å få bilen på veien igjen...så for krysse fingrene å kjøre roligere neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...bilen må på veien igjen ja...for bare ikke håpe det blir alt for dyrt...men fikses skal den...hadde ikke høy fart ...fikk ikkje en enste skramme på meg selv eller dama. eller fikk en del skraper å sår når jeg kom meg ut av bilen å dro meg igjen om 2 m med stikker busker...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...bilen må på veien igjen ja...for bare ikke håpe det blir alt for dyrt...men fikses skal den...hadde ikke høy fart ...fikk ikkje en enste skramme på meg selv eller dama. eller fikk en del skraper å sår når jeg kom meg ut av bilen å dro meg igjen om 2 m med stikker busker...:-)

Godt jobba :stupid: Skjønner fortsatt ikke helt hvordan du kan ha klart det, men bra at det gikk bra med alle sammen da :bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, stygt å le, men, har aldri i verden kommet til og kjørt slik med en dame på... Dette er en kombinasjon med VETT og erfaring. Du får vel litt av begge deler når det "lir" på. Flaks ihvertfall. Dette er vel takka for at du kjøpte den av den tvilsomme selgeren! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...