mEhE Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 pokker..har hatt bilen i litt over en uke..å i dag rulla jeg rundt på taket.. så blir mye biljobbing framover... Edit: Bilder av vraket:-( har på følelsen at det var siste turen med bilen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 hvordan i helvette klarte du det?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Hatt litt for god fart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 3, 2005 Forfatter Share Skrevet September 3, 2005 har bare kjørt framhjuldreven bil før...så skulle hive den ut i et kryss..så fikk jeg ikke retta bilen opp før den tok tak, å derfor gikk den rett fram i grøvta å rulla en runde på taket...fy faen ass, har hatt bilen siden onsdag...:-(for ivertfall håpe den kan repareres..er bulker på taket..front ruta er litt roser i... tror forstillinga er bøyd på førersiden, så ivertfall rimelig skjevt ut.fangeren er knekkt i et par biter...håper egentlig bare at det ikke ser så felt ut under bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 hiv inn bilder. du burde kanskje ha den på jigg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 den var døds kjip!!!håper det ikke er for mye og rette opp.kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 3, 2005 Forfatter Share Skrevet September 3, 2005 kan ta noen bilder når vi tar opp bilen,ligger forsatt i grøvta...håper ikke noen har sett bilen enda så jeg for purken på nakken....skal lever bilen på os bildeler.så skulle de skjekke mye som er galt å hvor mye det vil koste å få bilen på veien igjen...så for krysse fingrene å kjøre roligere neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Er vel en lei kombinasjon av stor fart og at du ikke kjenner/kjente bilen så godt vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Uffda. Det hørtes ikke så bra ut, men nå kan du hvertfall si at du har fortjent nick'et ditt Bilen kan sikkert ordnes, og hvis ikke er det masse karosserier å få kjøpt. Håper bare du slipper å være alt for lenge uten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Uffda. Det hørtes ikke så bra ut, men nå kan du hvertfall si at du har fortjent nick'et ditt Får bar kondolere ang. bilen... den kan jo fikses.. litt tid og penger er det som trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 3, 2005 Forfatter Share Skrevet September 3, 2005 hehe...bilen må på veien igjen ja...for bare ikke håpe det blir alt for dyrt...men fikses skal den...hadde ikke høy fart ...fikk ikkje en enste skramme på meg selv eller dama. eller fikk en del skraper å sår når jeg kom meg ut av bilen å dro meg igjen om 2 m med stikker busker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Leit det der.. Kjør aldri hardt eller agressivt med en bil du ikke kjenner. Fint og ta det rolig første måneden og bli venn med bilen først. Hvar det med en E30 325 ? eller annen (siden du skrev du hadde kjøpt ny bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 hehe...bilen må på veien igjen ja...for bare ikke håpe det blir alt for dyrt...men fikses skal den...hadde ikke høy fart ...fikk ikkje en enste skramme på meg selv eller dama. eller fikk en del skraper å sår når jeg kom meg ut av bilen å dro meg igjen om 2 m med stikker busker... Godt jobba Skjønner fortsatt ikke helt hvordan du kan ha klart det, men bra at det gikk bra med alle sammen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 ...jøss, dette er ikkje bra! Håpar du har det bra,,,bilar er det nok av;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Hihi, stygt å le, men, har aldri i verden kommet til og kjørt slik med en dame på... Dette er en kombinasjon med VETT og erfaring. Du får vel litt av begge deler når det "lir" på. Flaks ihvertfall. Dette er vel takka for at du kjøpte den av den tvilsomme selgeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå