Gå til innhold

da ble plutselig bilen en større prosjekt!!nå me bilder!

mEhE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var en 325 ja...fikk opp bilen i dag.2 menn på fisketur som hadde sett bilen(nesten umulig å se den fra veien).

jævla purken trodde jeg hadde fyllekjørt..å det sto han for...nytta ikkje å si no ..tulling..satt den bilen på os bilderer og bilen så temmelig banka opp ut,..fått seg en god smell på fører siden.for ikke håpe bilen må kondemneres.skal laste opp noen bilder senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper nesten for oss "andre" at du ikke tar det på forsikringa. Ikke rart det dyrt å forsikre 325i.

Det er jo en grunn til at den er så dyr i forsikring..

Ta det for all del ikke personlig, jeg var selv en snartur i grøfta andre dagen jeg hadde E30'n min. Gikk heldigvis litt bedre det :)

Kombinasjonen av å aldri ha kjørt bakhjulstrekk, hatt en bil i to dager, underkjølt regn og nedslitte piggfrie vinterdekk = ikke bra.

Erfaring er og blir et sant begrep.

Man må ha vært ung å dum for å bli gammel og vis er det noe som heter.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er den røde som står på OS Bildeler nå, har jeg tatt en titt på den i dag. Jeg tviler dessverre på om det kommer til å lønne seg å reparere den. Tror det er god sjangs for at den har skjev ramme. Taket må jo byttes, og så er det en hel del ting som er bøyd litt vel mye i forstillingen.

Synd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei..ser dårlig ut..håper ivertfall det er deler igjen som jeg kan brukes...må nok bare bli en ny e30...eller et nytt karossori..vet ikkje helt hva som lønner seg.edit: forsikringselskapen betalte for henting av bilen til verksted pga den teite purken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, hvis ikke andre tør å ta en moralpreken her, må vel jeg:

Jeg lurer bare på om du i det hele tatt tenker? Hvem med noenlunde godt utleverte evner grisekjører slik med bilen at man utsetter, ikke bare seg selv men andre man har i bilen for livsfare? På offentlig vei. Jeg håper jaggu at du må betale hver eneste krone selv, og får en lærepenge for resten av livet! Livet er dyrebart, hverken DU eller andre får det igjen! Begynn å TENKE litt over hvilke ansvar du har, når du ferdes i trafikken! Vær glad for resten av livet ditt, at du ikke drepte noen! Og det verste er at du tar biler av hele fadesen og legger ut på en måte som kan oppfattes som: Å helvedde, det var jævlii skummelt, ass ... men det va jævlii tøfft ass!

...så skulle hive den ut i et kryss...

Tosk! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...