SeT Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Selv var jeg nære på å kjøpe en golf 2 gti 16v med filter og effektanlegg hele veien... Den gikk nok bedre enn de 325 e30'ene jeg har kjørt! Om det var gjort mere med 16v'en vet jeg ikke. Golf 3 kom forøvrig med 16v 150hk fra 94? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 Var 16 v jeg kjørte bak.. Møtte fyren i går, og det stod 16v med rød skrift under Gti merke bak på bilen. Synes ikke det var noe og skryte av i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Var 16 v jeg kjørte bak.. Møtte fyren i går, og det stod 16v med rød skrift under Gti merke bak på bilen. Synes ikke det var noe og skryte av i det hele tatt. 3 eller 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 syntes det er bra med litt kappkjøring av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Divine: Du kan jo prøve deg på denne: http://www.carpi.ch/Video/reddevil_part2_30mb.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Var 16 v jeg kjørte bak.. Møtte fyren i går, og det stod 16v med rød skrift under Gti merke bak på bilen. Synes ikke det var noe og skryte av i det hele tatt. Husk at det ikke trengs like mye kreftere for å ligge bak en bil som å ligge foran. Dragsuget kan hjelpe deg veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 du får 16v med 15ohk men er ikke så mange av den tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Divine: Du kan jo prøve deg på denne: http://www.carpi.ch/Video/reddevil_part2_30mb.wmv Hva er slags motor og drivverk er det på den? Audi 4 hjulsdrift og motor tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 Var 16 v jeg kjørte bak.. Møtte fyren i går, og det stod 16v med rød skrift under Gti merke bak på bilen. Synes ikke det var noe og skryte av i det hele tatt. 3 eller 2? Golf3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 Var 16 v jeg kjørte bak.. Møtte fyren i går, og det stod 16v med rød skrift under Gti merke bak på bilen. Synes ikke det var noe og skryte av i det hele tatt. Husk at det ikke trengs like mye kreftere for å ligge bak en bil som å ligge foran. Dragsuget kan hjelpe deg veldig mye. Er fordel og ligge først spess opp til 100. Det har vannvittig mye og si hvem som gir gass først og når. Hvis den andre må gire ned et gir, er jo du alt i gang. Etter 120-150 kmt så ja, da er det bra og ligge først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Divine: Du kan jo prøve deg på denne: http://www.carpi.ch/Video/reddevil_part2_30mb.wmv Hva er slags motor og drivverk er det på den? Audi 4 hjulsdrift og motor tenker jeg. Er visst en Golf 3 turbo som ifjor var bremset til 580 hk. Hva den ligger på nå, og hva som ellers er av motor og drivverk vet jeg ikke da det sto lite info om bilen på den siden, pluss at det er en sveitsisk side, så alt sto på tysk. Men da denne siden www.carpi.ch er et firma som baserer seg først og fremst på trimming av vw og audi så er det vel ikke umulig at det ligger litt audi komponenter her og der Du får sjekke ut sjøl hvis du er stødig i tysk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 GTI står for "ganske tøff inni" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 GTI står for "ganske tøff inni" HA HA HA HA !!! Helt jævelig bra !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå