DaggEn Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Tenkte eg skulle sote siderutene bak og bakruten. Noen tips til hvor mye jeg bør sote dem? Noen i Bergen som anbefales? Hva vil en slik makeover ca koste? Takker for alle behjelpelige svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 O.T.: Altså alt utenom sidevinduene foran og frontruta? Ser ut som en varebil da, litt harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 3, 2005 Forfatter Share Skrevet September 3, 2005 O.T.: Altså alt utenom sidevinduene foran og frontruta?Ser ut som en varebil da, litt harry Ja blir vel kansje d Men hva er best å gjøre da?? Drite i d eller sote heila drit'n?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Det kan være fint hvis man soter alle siderutene, men ikke slik at de blir HELT svarte. Bare at de blir litt mørkere. Og det må gjøres profesjonelt, så det ikke ser hjemmelaga ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 O.T.: Altså alt utenom sidevinduene foran og frontruta?Ser ut som en varebil da, litt harry Ja blir vel kansje d Men hva er best å gjøre da?? Drite i d eller sote heila drit'n?? Likar ikkje soting personleg, men desom det vert sota moderat så er det ikkje noko i vegen for å sote lovleg (alts alt undåteke frontrute og sideruter framme). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 ...ps har høyrt mykje skryt om filmen til 3M. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Kan være lurt å ikke ta de helt svarte ja, d gjorde jeg rundt om, og det ble ikke helt popis da fruen ble stoppa i teknisk kontroll... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 3, 2005 Forfatter Share Skrevet September 3, 2005 Nei skal ikkje ha helt svart. tenkte noe sånn ca 50% (uten å ha sett hvordan d ser ut??). Kunne jo selvfølgelig tenkt meg å sote alle rutene men vil ikkje bli stoppet for eg har ikkje alt annet på bilen ført inn i vognkortet Skal gjøres proft selvfølgelig. Hvor mye gryn tror dere eg må punge ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 50% er jo en del det og da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 hvis du skal sote hele veien trenger du ikke så masse som 50% jeg ville ha satset på 34% ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Men tone di, da ser du bare skyggen av deg ijennom vinduet.. dritkult, så får du det vel godkjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 eg har 3m film til deg:) med 20% og 35% tok ein kompis av mg ifra bergen.. ein gullfarga 306 96/97 mod.. han ville ha 35% å da ser du skuggen når du site der inni.. kjempe fint:) sjekk sotaruter.tk har du coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Jeg har tonet rutene på bilen min, alle ruter utenom frontrute, jeg betalte 4200 for det. Ble jo ganske så bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 mAZE: Vet du hvor mange % de tonet rutene dine? dette var akkurat perfekt:D vil ha det slik på min e-30, er det godkjent og? mvh. Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 mAZE: Vet du hvor mange % de tonet rutene dine? dette var akkurat perfekt:D vil ha det slik på min e-30, er det godkjent og?mvh. Marius Tror det er 30 el 35%.. De har slipet kantene på siderutene foran. Så du verken ser eller kjennner at det er noe film på.. Men lovlig, å nei.. Det er det ikke. Men de som satte det på har en bil de har vært på EU kontroll med og også vært i teknisk, det gikk igjennom med soting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå