ovex Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Moderert:Tråden er utskilt fra www.bimmers.no/viewtopic.php?t=10063 er det ikkje desse GS sel med 40% avslag til 1180,-?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 ovex, de skoene er ikke sølv på tuppen... Se på linken til webby, så finner du disse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 3, 2005 Forfatter Share Skrevet September 3, 2005 ovex, de skoene er ikke sølv på tuppen... Se på linken til webby, så finner du disse: SORRY!..... dei var faktisk litt kule, sjølv om det kanskje er litt "off" med Williams og BMW for tida.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Var ikke meningen å kritisere altså! Den "SORRY!" kunne forstås dit at du følte det som kritikk, det var kun en saksopplysning. Det er mye flott i BMW Williams-kolleksjonen, men det er kanskje ikke det hotteste for tida nei. Jeg kjøper aldri effekter med navn/nr på førere heller, fordi året etter så er de plutselig i en annen stall. Nå får vi samme situasjonen med hele teamnavnet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 3, 2005 Forfatter Share Skrevet September 3, 2005 Var ikke meningen å kritisere altså! Den "SORRY!" kunne forstås dit at du følte det som kritikk, det var kun en saksopplysning.Det er mye flott i BMW Williams-kolleksjonen, men det er kanskje ikke det hotteste for tida nei. Jeg kjøper aldri effekter med navn/nr på førere heller, fordi året etter så er de plutselig i en annen stall. Nå får vi samme situasjonen med hele teamnavnet... HEI OG HOPP! Sorryen var ikkje for at eg følte meg kritisert!!!! Eg er ikkje spes hårsår, eller paranoid.....faktisk berre ein gladgutt som diggar forumet, sorry var mest for at eg var redd eg hadde skada tråden for trådstartar. Eg fikk ikkje med meg at det var ein link der....kødda som berre det for å kome inn på GS i tillegg!!...hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Var ikke meningen å kritisere altså! Den "SORRY!" kunne forstås dit at du følte det som kritikk, det var kun en saksopplysning.Det er mye flott i BMW Williams-kolleksjonen, men det er kanskje ikke det hotteste for tida nei. Jeg kjøper aldri effekter med navn/nr på førere heller, fordi året etter så er de plutselig i en annen stall. Nå får vi samme situasjonen med hele teamnavnet... Beklager OT men, Erik, er du "ny" her eller? altså, ser innleggene dine, men har ikke sett deg poste her før jeg meldte meg inn.... isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Nei, jeg er nok ikke ny her, jeg var faktisk den første som ble moderator her, bortsett fra Gunnar som er admin da selvsagt. Det siste året har jeg vært svært lite, og da kun sporadisk tilstede her. Det er nok derfor du ikke har lagt merke til meg før. Det ser du også hvis du klikker slik at du får en liste over alle postene mine, at det er veldig få det siste året. Edit: Splitter tråden for å ikke ødelegge salgstråden til webby. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Jaja, velkommen tilbake da ihvertfall. Vi trenger sååårt moderatorer som fjerner poster som ødelegger kjøpe&salgstråder... sov godt folkenZ!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 hehehe, rett!! nattt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå