Gå til innhold

Pumasko og annet OT

ovex
 Share

Anbefalte innlegg

Var ikke meningen å kritisere altså! Den "SORRY!" kunne forstås dit at du følte det som kritikk, det var kun en saksopplysning.

Det er mye flott i BMW Williams-kolleksjonen, men det er kanskje ikke det hotteste for tida nei. Jeg kjøper aldri effekter med navn/nr på førere heller, fordi året etter så er de plutselig i en annen stall. Nå får vi samme situasjonen med hele teamnavnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen å kritisere altså! Den "SORRY!" kunne forstås dit at du følte det som kritikk, det var kun en saksopplysning.

Det er mye flott i BMW Williams-kolleksjonen, men det er kanskje ikke det hotteste for tida nei. Jeg kjøper aldri effekter med navn/nr på førere heller, fordi året etter så er de plutselig i en annen stall. Nå får vi samme situasjonen med hele teamnavnet...

HEI OG HOPP! Sorryen var ikkje for at eg følte meg kritisert!!!!

Eg er ikkje spes hårsår, eller paranoid.....faktisk berre ein gladgutt som diggar forumet, sorry var mest for at eg var redd eg hadde skada tråden for trådstartar. Eg fikk ikkje med meg at det var ein link der....kødda som berre det for å kome inn på GS i tillegg!!...hehe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager OT men, Erik, er du "ny" her eller? altså, ser innleggene dine, men har ikke sett deg poste her før jeg meldte meg inn.... :D isåfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er nok ikke ny her, jeg var faktisk den første som ble moderator her, bortsett fra Gunnar som er admin da selvsagt. Det siste året har jeg vært svært lite, og da kun sporadisk tilstede her. Det er nok derfor du ikke har lagt merke til meg før. Det ser du også hvis du klikker slik at du får en liste over alle postene mine, at det er veldig få det siste året.

Edit: Splitter tråden for å ikke ødelegge salgstråden til webby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...