BMW_Racing Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Jeg elsker frp. I dag kosta det 8 kroner literen på sandegård på sola. Du kan tru det var kø. Sto 30 - 45 min i kø. GOO FRP .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Åhja?? På Sola?? Dæven, reiser ut og fyller nå jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet September 4, 2005 Forfatter Share Skrevet September 4, 2005 de har stengt pumpene nå Aguilera, Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Faen då... jaja, godt me stemme Frp vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Jepp... det blir FRP stemmer herifra også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Han Carl får min stemme i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Han får stemmen min og. 12 september, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 det er bare de med laves IQ som stemmer FRP... statistikk viser det. så her er det bare å føye seg inn i rekken av idioter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 det er bare de med laves IQ som stemmer FRP... statistikk viser det. så her er det bare å føye seg inn i rekken av idioter.... Det er vel bare de med lavest IQ som hadde giddet å slenge sånn dritt som det der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 det er bare de med laves IQ som stemmer FRP... statistikk viser det. så her er det bare å føye seg inn i rekken av idioter.... Det er vel bare de med lavest IQ som hadde giddet å slenge sånn dritt som det der..... He he he.. Ikke er dama bare rå fin men kjapp i kjeften også! Drømmedame igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 8 kroner det var billig.... fylte full tank i går til 12,18kr literen på Shell.... helt sykt egentlig.... Hørte rykter om at prisen kanskje skulle stige ytterligere oxo?? Kanskje så mye som 15,-/literen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 8 kroner det var billig.... fylte full tank i går til 12,18kr literen på Shell.... helt sykt egentlig.... Hørte rykter om at prisen kanskje skulle stige ytterligere oxo?? Kanskje så mye som 15,-/literen.. Ja, hørte at det godt kunne komme enda høyere også, opp mot så mye som 20 kroner litern.. Steike, da blir det morro å fylle tanken på M5'en..1800 BØKKS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Seriøst?! 20 schpenn litern? Da blir det hest & kjerre neste az... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 8 kroner det var billig.... fylte full tank i går til 12,18kr literen på Shell.... helt sykt egentlig.... Hørte rykter om at prisen kanskje skulle stige ytterligere oxo?? Kanskje så mye som 15,-/literen.. Ja, hørte at det godt kunne komme enda høyere også, opp mot så mye som 20 kroner litern.. Steike, da blir det morro å fylle tanken på M5'en..1800 BØKKS!! M5'n din går vel kun på 98oktan, sånn som min kjære grombil gjør, så klart det svir ganske så hardt når man fyller full tank på kjerra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Skremmende mange FRP'ere her! Og da snakker vi om partiet som vil ha fri flyt av oljepengene..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå