marius paulsen Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 nå er jeg endelig "færdig" med bilen min! synes den blei perfekt! (vil ikke høre noe klaging på baklyktene mine ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Pen bil det ja Liker den! fargen på e34 hvis bilen er fin, og det er den jo Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Diskret og litt stilfull farge. Liker faktisk de baklyktene, men vet mange forbinner dem med lexus look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Flott bil og kule baklykter! Gratulerer Paulsen Brothers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 4, 2005 Forfatter Share Skrevet September 4, 2005 Flott bil og kule baklykter!Gratulerer Paulsen Brothers! samme felger som du har på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 4, 2005 Forfatter Share Skrevet September 4, 2005 vil ha bedre plass,helst e39stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Kjempe bil! Hvor mye skal du selge for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 4, 2005 Forfatter Share Skrevet September 4, 2005 og vil ikke høre noe om at prisen er for høy kjøpte den for 80k og har kostet på den ca 100k, en ny eier vil nok ikke måtte ut med mye i vedlikehold på ei god stund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Strøken kjerre Likte både fargen og baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 Strøken kjerre Likte både fargen og baklyktene var da mange som likte baklyktene da mange som kjører 5serie bruker å si at dem ikke passer til bilen men kanskje dem bare er misunelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Flott bil og kule baklykter!Gratulerer Paulsen Brothers! samme felger som du har på bilen! ...Fy feite for nokon bra felgar du har Paulsen Brothers. Dimm?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 8,5*18 med 225 forran og 9,5*18 med 255 bak! angrer litt på at jeg ikke fikk tak i noe breiere er vist plass til litt mere dekk både forran og bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 8,5*18 med 225 forran og 9,5*18 med 255 bak!angrer litt på at jeg ikke fikk tak i noe breiere er vist plass til litt mere dekk både forran og bak! same som meg, men eg har ikkje plass til meir. Profilen min er 40 framme og 35 bak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 da har vi samme profil da! dekkene kunne vel vært ca 2-3 cm breiere før det hadde blitt dårlig plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 da har vi samme profil da! dekkene kunne vel vært ca 2-3 cm breiere før det hadde blitt dårlig plass! Skal ikkje du ha større rulleomkrets på ein 5 serie? Min E46 er på nesten liss lik med orginal rulleokrets....er du i ein ytterkant i såfall? (+/- 5%) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå