Erik E30 Einum Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Thorleif mener at det trolig blir en såkalt "cross-plane" V8 på 4 liter og 415 HK...altså ingen "racer" flat-plane" V8 a la M3 GTR. Fredrik, det der sa meg ingenting! Men at det ikke blir en motor som i E46 M3 GTR skjønner jeg, for det er en ekstrem motor, også i gatevarsjon. Dette ifølge Thorleif - "vår mann med to tær innen for BMW M GmbH". er den svarte der bilde fra bmw sine folk eller erre en gærning som har sitti hjemme og kjeda seg og laga ett bilde i photoshop? Som jeg sa, coupéen er ikke lansert ennå, og på langt nær M3en. Med lansering så mener jeg frigivelse av bilder fra BMW. De frigir ingen manipulerte bilder. Slike manipulasjoner baserer seg enten på en eksisterende modell, jeg tror denne svarte egentlig er en sedan, eller så baserer de seg på spionbilder av kamuflerte biler. Evt. en kombinasjon av kjente designelementer på sedan, spionbilder av kamuflerte testvogner, kjente designelementer fra E46 M3 og E60 M5 + litt fri fantasi selvsagt! Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Jeg vil at neste M3 skal bli slik som den rød BalleKnalle postet. Den er heftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 er det noen som vil ha en sånn? Såg bra ut dette....men trur det vert litt problem med dei felgane...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Hehe blir den slik den svarte bilen på første bildet, blir den jævlig lav i forhold til sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Hvis den blir som den svarte(manipulerte), så skal jeg jaggu meg vurdere å bytte ut 5'ern , den var jo bare helt inne i hæl.. giftig og rå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå