ehrnst Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Skønner godt hva du mener jeg. Takker for kostruktiv kritikk, men ser du ikke er helt fornøyd med designet, noen tips? Akkurat nå sitter jeg med logoen som folk med "lav" oppløsning 124*768 og mindre har problemer med.....skjønner ikke hva som er problemet med den, funka før jeg bytta logo, men det finner jeg nok ut av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 Jeg hadde ikke behov for å høre på hvor teit dere syns ideen var... Lurte på om det var noen som var gira på å prøve..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Så har du drevet mye med E30 eller kan en del om hjemmesider, bare kontakt meg! Vel jeg har drevet en del med hjemmesider, og har kommet med konkrete råd og vink. Siden er foreløpig under oppbyggning, men hvis folk blir medlem på siden og andre er med på litt dugnads arbeid så tror jeg dette kan bli nokså bra! De fleste som er aktuelle for å bidra har vel som antydet allerede "fylt kvoten" med hjemmesider/forum å delta på. Forøvrig: Når man poster noe på et offentlig forum så må man bare forvente at noen av svarene kanskje ikke er det man har håpet på. Det kan sammenlignes med å poste bilder av bilen sin og spørre hva folk synes om den. Er den stylet så er det alltid noen som ikke liker enten den typen styling, eller styling generelt, og er den original så er det andre som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiha Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Problemet er nok å få med tilstrekkelig mange medlemmer som orker å være aktive. Selv er jeg veldig interessert i E 30 cab og lurer på om det er mange slike som ennå ruller på veiene. Velger å holde vår cab så nært originalen som mulig, dvs uten styling både utvendig og innvendig. Tror nok jeg ville foretrekke eget hjørne i bimmers.no i stedet for eget domene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Det er allerede kommet opp 2 nettadresser her, i tillegg finnes www.e30.no , selv om den ikke er oppegående for øyeblikket. Og det har vært postet en adresse eller to ang. E30 på BMW CCNs forum opp gjennom årene også www.e-30.tk var den jeg tenkte på da jeg skrev det innlegget der. Ikke helt samme typen E30-side, mer en ren fan-side for en privatperson det der, men likevel... Hva om alle dere hadde slått dere sammen om ÉN norsk E30-side da? Da hadde dere fått brukt ressursene mer effektivt, og sluppet dobbelt eller kanskje trippelt arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 9, 2005 Forfatter Share Skrevet September 9, 2005 Forøvrig: Når man poster noe på et offentlig forum så må man bare forvente at noen av svarene kanskje ikke er det man har håpet på. Det kan sammenlignes med å poste bilder av bilen sin og spørre hva folk synes om den. Er den stylet så er det alltid noen som ikke liker enten den typen styling, eller styling generelt, og er den original så er det andre som ikke liker det Jeg er enig i deg du sier men det er helt urelevant for meg å høre at "man ikke gidder" å bli medlem. Jeg har respekt for bimmers.no men håpet på at når man skal prøve å starte noe nytt så kan man heller hjelpe hverandre. Jeg synes fortsatt det er en god ide å prøve å starte et eget E30 forum. Mange som har morro av å diskutere akkurat den modellen, og på bimmers er det jo mer generelt. Men post så mye dere orker, forstår faktisk hva dere mener, men vil fortsatt prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Da vil jeg ønske både dere og andre som har lignende planer LYKKE TIL! Og nei, det var ikke ironisk ment om noen lurte på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 hmmm.....skjønner ikke hvorfor det skal lages flere sider når det allerede er laget en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Da har medlemsskap hos http://www.e30klubben.net blitt GRATIS Håper på fler medlemmer! Nå har forsåvidt ingen en god grunn for ikke å bli medlem Mvh. Espen (crew) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E30 Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 Hehe.. Har begynt å lese litt på dette forumet også nå (leste mest bmwccn før) Når jeg så denne diskusjonen skulle jeg til å nevne siden min, og spørre etter kommentarer. Men siden min var jo allerede nevnt... Jeg kunne godt tenke meg å samarbeide med dere andre som har planer om å lage e30 sider. Siden jeg sjøl, som dere ser på siden min www.e-30.tk (http://home.no.net/bmwe30x) ikke har så veldig mye erfaring med hjemmesider. Det har jo etterhvert kommet noe info og bilder på siden min. Men når det kommer til design, kunne det nok vært bedre. Så hvis dere andre som har planer om å lage sider som omhandler e30, hadde det vært fint om dere tok kontakt vi mail, eller at vi ble enige om noe i denne diskusjonen. Jeg kan godt sette med ned å skrive stoff og finne bilder til en slik side, men er nok andre som er flinkere enn med til å lage en skikkelig web side. Så det hadde vært veldig fint å fått til et samarbeid om en sånn side, og kanskje fått til en uhøytydelig klubb med noen treff og kanskje fått til et diskusjonsforum hvisinteressa blir stor nok for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet September 13, 2005 Share Skrevet September 13, 2005 www.e30klubben.net FTW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå