Erik E30 Einum Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 ovex: tenkte ikke på å klikke på linken jeg, så bare på bildet som var postet her... Fikk du en åpenbaring med plasseringen på eksosutblås på E46 M3 GTR (race-utgaven) nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Fikk du en åpenbaring med plasseringen på eksosutblås på E46 M3 GTR (race-utgaven) nå? ...ja vil HA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Da kan jeg opplyse deg om at det er faktisk ikke lov i molbolandet Norge. Dodge Viper har dette originalt, eller hadde ihvertfall på de første årsmodellene. De som ble importert til Norge ble ombygd med eksosutblås bak. Så sidepipes'ene på Viper er bare til pynt her på berget. Regelverket sier at eksosutblås skal være bak bakhjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 ...trur ikkje eg hadde herpa bilen min med dette, men det er def. kult! Molboland...YES! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 endelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Da kan jeg opplyse deg om at det er faktisk ikke lov i molbolandet Norge. Dodge Viper har dette originalt, eller hadde ihvertfall på de første årsmodellene. De som ble importert til Norge ble ombygd med eksosutblås bak. Så sidepipes'ene på Viper er bare til pynt her på berget. Regelverket sier at eksosutblås skal være bak bakhjulet. Så en viper på søndag, den hadde 2 plastik deksler på siden å eksosutblåsa bak som du sier. Så jalla ut me de dekslene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå