Gå til innhold

Hvordan skru ut baksetene?


jødahl
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å gjøre et siste forsøk på å få inn basskassa mi! Jeg får den ikke inn selv om jeg feller ned setene, men det er kun snakk om cm.

Så hvis jeg får skrudd ut setene får jeg frigjort disse cm'erne og jeg vil tro jeg før lirka den inn.

Men hvordan i alle dager er det man egentlig skrur de av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min e30, er det bare til å løfte opp den du sitter på med et lite jokk ok dra ut. Og da vil du se på hver side at ryggen er festa med et par skruer.Husker ikke om det var mer, men det vil du se når du har fått ut sete.Om det er samme patent på din vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du ikke har armlen er det bare å felle ned setene bak, da ser du et litte plastdeksel mellom ryggene(dvs i midten nede ved gulvet), dette taes av, også presser du tilbake låsen med en skrutrekker, løfter ut ryggen og lirker de ut på sidene. ganske enkelt når man først har gjort det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du ikke har armlen er det bare å felle ned setene bak, da ser du et litte plastdeksel mellom ryggene(dvs i midten nede ved gulvet), dette taes av, også presser du tilbake låsen med en skrutrekker, løfter ut ryggen og lirker de ut på sidene. ganske enkelt når man først har gjort det :)

Den har jeg titta litt på ;) Men har vært redd for å ødelegge den. Skal den bare røskes opp? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...