///stian Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=856869 Noen som kjenner til denne bilen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 "RÅ" syns jeg var og ta hardt i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Hva er egentlig så fint med det der? Det blir for mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Hadde det ikke vært mercedes felger på den, og en annen farge, så hadde den nok vært svært fin/spesiell. Men rå er den ikke etter min mening. For ikke snakke om motoren da, men den gjør ikke noe med utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 ...denne var i overkant for meg i ale fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Kremt............ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Host, hark, kremt, tror jeg fikk et ekorn i halsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 stygge felger.. halvferdig front(mangler grøftlys i fangeren.. ikke akkurat noen pen farge.. 318 som snart er gått 200k.. nei var ikke stort og skryte av det der etter min mening hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 hvorfor er det alltid 318 som folk styler? har sett mange fete e-36 `er som jeg kunne ha tenkt meg,men er nasten bestandig 318.og det er litt lite motor for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 318i er jo en "dime a dozen" bil. er sinnsykt mange av de kontra de 6-sylindra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 En annen farge hadde gjort underverk ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 nei den var ikke akkurat så pen men han som har bygd den syns nok den er tøff alle har forskjellig smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Har han fått satt i grøftlys og bytta ut de forferdelige felgene så hadde bilen blitt jævli stilig den Synes egentlig fargen på bilen er spesiell, og ganske kul jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Motor er NULL problem. Så lenge bilen er billig så er det bare å bytte motor. Det som trekker mest ned er fargen og Merce felgene. Hvor er bakfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Bytt felgene, bytt farge, og senk den en god del så kan vi snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå