P.I.B Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Bytt felgene, bytt farge, og senk den en god del så kan vi snakkes Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 Jaja, gått alle ikke liker det samme Men det skal vel litt bygging til for å få 285.25.20 som bak dekk på en E-36.. Bilen hadde bakfanger sist jeg så den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 hvorfor er det alltid 318 som folk styler? har sett mange fete e-36 `er som jeg kunne ha tenkt meg,men er nasten bestandig 318.og det er litt lite motor for meg høøø!! Jeg har nesten bare bygd 325, Hva kunne du tenkt deg da?? gi meg ett hint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 hvorfor er det alltid 318 som folk styler? har sett mange fete e-36 `er som jeg kunne ha tenkt meg,men er nasten bestandig 318.og det er litt lite motor for meg høøø!! Jeg har nesten bare bygd 325, Hva kunne du tenkt deg da?? gi meg ett hint Bygger du BMW 325i? Jobber du på en BMW fabrikk? Tjener du bra der? ER det bra arbeidsforhold i Tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 For en humor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Noen må bare kverulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 En bil med så lite HK kan vel aldri bli rå i mine øyne..... og denne var jo bare direkte ekkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 stygt, rett å slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Hhehe, kan opplyse om at jeg kjører forbi det missfosteret der omtrent hver dag her på Forus.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Grusom bil... Bytt felgene, bytt farge, og senk den en god del så kan vi snakkes Hvordan skal den være kjørbar hvis du mener å senke den ENDA mer enn den allerede er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Bygger du BMW 325i?Jobber du på en BMW fabrikk? Tjener du bra der? ER det bra arbeidsforhold i Tyskland? morro klompen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå