Gå til innhold

hmm se på dette.. (Bakhjulet subber)


Hustler
 Share

Anbefalte innlegg

subber i baksjermen ja??

etter som det er plastikk ser du godt hvor det har subbet,og det er ikke verre enn å bare slipe vekk litt av plastikk kanten på innsiden av fangeren

vet ikke helt om det holder skjønner du.. går ikke ann å varme å bøye utover osv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ville ihvetfall ikke jeg prøvd... tror jeg ender med dårlig resultat! jeg har også valset og satt på 9" felger, men subber ikke... må kanskje valse mer?

har jo ingenting med valsing å gjøre, er jo bakskjermen det er snakk om, ikke hjulbuen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ville ihvetfall ikke jeg prøvd... tror jeg ender med dårlig resultat! jeg har også valset og satt på 9" felger, men subber ikke... må kanskje valse mer?

....valse meir?....dersom hulet tek i bakfangaren, ja då kan det vere rulleomkretsen som er feil? Det er mo berre å sjekke på kalkulatoren her på bimmers.

Ville i alle fall ikkje varma og bøygd på plasten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey... trodde det var bakerst på skjermen jeg.. sorry :oops: hvis det er i bakfangeren er det vel bare en ting å gjøre.... skjære av litt plast.. men synes dette høres rart ut :?

...ja det var dette eg og synes , derfor så må ein sjekke rulleomkretsen...eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...