Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

kansje litt overivrige.eg er totalt for å sette fotobokser ut av spill,men kansje på en litt meir diskre måte? ;) såg flere ganger i sommer at folk hadde satt store "P4" klistremerker over linsa til fotobokser! hehe

litt billigere det,enn å taue de ned fra veggen med bil og slepetau

Skrevet
spraylakk funker :D og 3bildekk over boksen og 2-3dl bensin og en lighter funka fint i porsgrunn :D

Ikke så smart når det er masse brennbar isolering i tunnelene her i landet. Tunnelbranner er ikke å spøke med.

Skrevet
spraylakk funker :D og 3bildekk over boksen og 2-3dl bensin og en lighter funka fint i porsgrunn :D

Ikke så smart når det er masse brennbar isolering i tunnelene her i landet. Tunnelbranner er ikke å spøke med.

Moralens vokter :D hehehe :lol:

Skrevet

Fakk alle fotobokser, hater dem

En tunnel brann er verdt 4 fotoboksers død :P(så lenge ingen blir skadet)

Skrevet

word! holdt nesten på p bli tatt av de fotoboksene det står om i firda.no ,bodde i det området før,og nå kjørte jeg gjennom den tunellen for et par måneder siden,og da var det leeenge siden sist.og akurat i inngangen av tunnelen syntes jeg at jeg skimtet et skilt der det stod "automatisk tr"

så jeg tok det rolig igjennom,og jaggu hadde de hengt opp 4 fotobokser!

Skrevet

Er i mot fotobokser på fine oversiktlige veier ,men de har sikkert bidratt til at noen av værstingene bak rattet ikke har kjørt ihjel uskyldige.Neste gang kan det være deg eller din familie.

Skrevet

LOL

Hurra for de som gjorde dette.

Hva er det de griner for a, de sier at det har kosta dem 400.000kr , de har ikke skrevet hvor mye de ville få tilabake fra oss.

Skrevet
LOL

Hurra for de som gjorde dette.

Hva er det de griner for a, de sier at det har kosta dem 400.000kr , de har ikke skrevet hvor mye de ville få tilabake fra oss.

kunne ikke sagt det bedre selv ;)

Skrevet

men m er dette tunellen som er rett etter øyrane vgs mot naustdal?

Isåfall denne er jo så kort at det er ikkje mye over fartsgrense ein kommer der :D

Husker broderen sa det var en populær plass og teste bilene di hadde på vk1 kjøretøy når han en gang gikk der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...