bmwomar Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Noen som har prøvd powerflex foringene og green stuff klossene fra gs bildeler? Merker man forskjell fra orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Synest å huske komentarer om at bilen blir litt stivere med powerflex. Bare å bruke søkefunksjonen til høgre på akkurat dette temaet, så får du ein del treff fks dette: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... =powerflex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Et av hovedpunktene er vel oxo at de skal holde 10 ganger lengre enn originale foringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Hvor lenge skal vanlige foringer holde? Kjører ikke så voldsomt aktivt. Normal aktiv + kanskje....hehe. Skiftet mine for to år siden, og merker ikke noe til at de er slitte foreløpig Skifter nok til Powerflex ved neste korsvei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Mine er fortsatt bra etter 6 år og 160000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Jeg har powerflex i hele forstillingen min. Anbefales. Er dag og natt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Gjør stabstag-foringene mye Rage? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Hvor er det det er billigst egentlig??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå