bmwomar Skrevet September 5, 2005 Skrevet September 5, 2005 Noen som har prøvd powerflex foringene og green stuff klossene fra gs bildeler? Merker man forskjell fra orginale?
Teekay1983 Skrevet September 5, 2005 Skrevet September 5, 2005 Synest å huske komentarer om at bilen blir litt stivere med powerflex. Bare å bruke søkefunksjonen til høgre på akkurat dette temaet, så får du ein del treff fks dette: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... =powerflex
BalleKnalle Skrevet September 5, 2005 Skrevet September 5, 2005 Et av hovedpunktene er vel oxo at de skal holde 10 ganger lengre enn originale foringer..
Dan Skrevet September 5, 2005 Skrevet September 5, 2005 Hvor lenge skal vanlige foringer holde? Kjører ikke så voldsomt aktivt. Normal aktiv + kanskje....hehe. Skiftet mine for to år siden, og merker ikke noe til at de er slitte foreløpig Skifter nok til Powerflex ved neste korsvei.
bjalle Skrevet September 6, 2005 Skrevet September 6, 2005 Mine er fortsatt bra etter 6 år og 160000 km
Rage-A Skrevet September 7, 2005 Skrevet September 7, 2005 Jeg har powerflex i hele forstillingen min. Anbefales. Er dag og natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå