[space] Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Billig er det ikke, men er jo utgangspunktet for en drømmebil... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=860317 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 ja det er sant kunne blitt en racer det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 hmmm... med den der kunne d blitt en artig vinter gitt.... syns å huske at d står en rimelig heftig 4syl. motor som hadde passet greit inn og på bmwccn.no også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Synes det var MEGET stiv pris til å bare være et tomt karosseri, Warsteiner-dekor eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 Du får jo en komplett m3 for rundt 170.000. Hvor mye kan det koste å lakkere den dekoren? Du klarer vel ikke skaffe alle delene til en slik bil så det blir "lønnsomt"? Det er jo den ultimate m3 dekoren da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 ":qe3y0l70]Du får jo en komplett m3 for rundt 170.000.Hvor mye kan det koste å lakkere den dekoren? Du klarer vel ikke skaffe alle delene til en slik bil så det blir "lønnsomt"? Det er jo den ultimate m3 dekoren da... ...nei trur at dette er eit prosjekt for nokon som ikkje er opphengt i å gjere det billig. Stiv pris på eit karosseri...dekor er å få laga.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 ":4h29f4yp]Du får jo en komplett m3 for rundt 170.000.Hvor mye kan det koste å lakkere den dekoren? Du klarer vel ikke skaffe alle delene til en slik bil så det blir "lønnsomt"? Det er jo den ultimate m3 dekoren da... 170.000,-!??? Denne gikk for 50.000,- helt komplett med ~200k på telleren: Den har litt rust i karosseriet, men ellers ser det ut for at den går bra. Eieren kjørte nettopp 1:47 med den på Revebanen, noe som er en meget bra tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Gunnar: er den orginal eller ombygd? denne evo-bilen, er det den som hadde hvite BBS-felger og stod til salgs for noen år siden? ligner veldig på en jeg så på rudskogen for noen år siden. særlig den fargen innvendig. den skulle ivherftall være en orginal evo-bil. prisen er litt stiv ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 50.000,- ?!?! Det var da sykt billig. Ingen under 170.000 som ligger ute til salgs nå hvertfall. (finn og autodb) Hvis en gir 50k for en komplett bil, så bør en vel hvertfall klare å få den strøken for 100.000 totalt. Rustfjerning, lakkering, + litt småfiks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Den har litt rust i karosseriet, men ellers ser det ut for at den går bra. Eieren kjørte nettopp 1:47 med den på Revebanen, noe som er en meget bra tid. Den bilen var vistnok EKSTREMT shabby da den ble solgt. 50K var uansett rimelig. Jeg antar verdien på min bil til å være ca.130-135K i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 espen: skal du selge den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02dag Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Hvis man skal selge bil og man setter inn i annonsen at prutere og pratere ikke behøver å ta kontakt, da har man vel i utgangspunktet misforstått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Hvis man skal selge bil og man setter inn i annonsen at prutere og pratere ikke behøver å ta kontakt, da har man vel i utgangspunktet misforstått. det er jeg enig i! det må man regne med når man skal selge en bil, og spesiellt når det er en litt spesiell bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 espen: skal du selge den? Niks. Men jeg er såpass oppdatert på E30 M3 og priser, så jeg tør å anslå verdien på den allikavel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 espen: skal du selge den? Niks. Men jeg er såpass oppdatert på E30 M3 og priser, så jeg tør å anslå verdien på den allikavel. jeg spurte fordi jeg da hadde vært int i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå