jødahl Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Noen som er interessert i kolonnekjøring til vålerbanen til helgen? Vi er nå 3 stk. BMW'er som skal kjøre sammen nedover, men syntes jo det hadde vært stas med et par fler Vi skal også filme litt gokjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 og dere kjører fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 Det var det å ja Vi kjører fra Lillestrøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Åh, er'e BMW bande i lillestrøm? Kanskje jeg henger meg på, hvis du kommer med sted og tidspunkt for avreise på lørdag. På treffet skal jeg uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Vi møttes på shell på skedsmokorset i fjor, det er et sentralt og enkelt møtested. Kjøretid er litt over 2 timer (kolonnekjøring tar litt tid faktisk). Hvis vi drar senest 0700, så rekker vi førermøtet klokka 1000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Hvis jeg rekker å få bilen klar tar jeg turen. Er interessert i kolonnekjøring fra Tønsberg/Drammen/Oslo og oppover. Det blir i så fall et første møte med Vålerbanen for min del. Hvis vi drar senest 0700, så rekker vi førermøtet klokka 1000. Førermøtet er faktisk kl. 09:30 på lørdagen. Frikjøringen begynner kl. 10. Men hvor langt er det egentlig fra Oslo? Jeg synes 9:30 var tiiidlig, må jo sikkert kjøre herfra senest 06:00.. Søndagen virker greiere, siden førermøtet da er kl. 11:30. Vi er nå 3 stk. BMW'er som skal kjøre sammen nedover, men syntes jo det hadde vært stas med et par fler Nedover? Det er da vitterlig oppover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Må tidlig opp ja. Jeg durer Drammen -> Oslo iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Hvis ikke bilen min blir solgt denne uken så henger jeg meg på kolonne kjøringen. Lørdag,shell på skedsmo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Jeg var på Våler for noen uker siden og da brukte jeg drøye 2 timer fra Oslo(øst). Beregn 2 1/2 time da skal dere være trygg på å nå frem i tide. Selv er jeg på jobb i nordsjøen og kan desverre ikke stille på Våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Hvilken av dagene er det mest folk og mest og se på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 IMO så er bmwccn sine treff ganske så kjedelige å se på uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Ok skjønner.Så det vil si at alle bmwene som folk her på forumet har er nitriste treige kjøretøy altså? Nei,da gidder jeg ikke ta turen opp.Kjører ikke to og en halv time om jeg ikke får se en M3 eller M5 med feite hjul,grom lyd og med vakker finish ligge bredt med hjulspinn på banen... da setter jeg på en dvd istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 IMO så er bmwccn sine treff ganske så kjedelige å se på uansett Det blir ikke mer morro enn du lager det selv! Også er det mest morro å ratte en ekte kjøremaskin selv i sitt rette miljø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Jeg var på Våler for noen uker siden og da brukte jeg drøye 2 timer fra Oslo(øst).Beregn 2 1/2 time da skal dere være trygg på å nå frem i tide. Selv er jeg på jobb i nordsjøen og kan desverre ikke stille på Våler Jeg var på stcc-løpet på søndag og brukte litt over 2 timer hjem til oslo. Så med 2,5 timer bør det være grei tid for en kolonne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Det blir ikke mer morro enn du lager det selv! Også er det mest morro å ratte en ekte kjøremaskin selv i sitt rette miljø Er vel det som er saken, man er der hvis man skal kjøre selv. Kjører ikke to og en halv time om jeg ikke får se en M3 eller M5 med feite hjul,grom lyd og med vakker finish ligge bredt med hjulspinn på banen... Blir man ikke bare vinket av hvis man kjører på den måten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå