øystein Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Hvordan legger jeg ut bilder av bilen min.Får det virkelig ikke til..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Hvor skal du legge ut? I galleriet her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 Jepp..har nettopp tatt en hel haug med fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 Får ikke til å lage galleri heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Ta en kikk på denne linken du.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 ja og når jeg trykker på den linken der så kommer det opp SIDEN KAN IKKE VISES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Du kan ikke opprette galleri selv. Klikk på denne linken - www.bimmers.no/posting.php?mode=reply&t=91 - og be om å få galleri, så fikser nok Gunnar et til deg kanskje allerede i morgen. Dessverre har ikke vi Moderatorene muligheter til å opprette galleri. Dersom det går flere dager uten at du får svar i den tråden om hva adressen til ditt galleri er, så purrer du på Gunnar i en PM via denne linken - www.bimmers.no/privmsg.php?mode=post&u=2 NB! Prøv i forumet før du tyr til PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 takk . men jeg har fått en sånn godkjenning,men hva gjør jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 dropdown meny oppe til høyre????Kan ikke se eller finne den noe sted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Adressen til mitt galleri er www.bimmers.no/album/?id=erikein, ditt er kanskje www.bimmers.no/album/?id=oystein ?? Dersom linken du fikk har bmwguiden.no istedet for bimmers.no i seg så må du bytte ut, navnet på sida har blitt endra, og den gamle linken fungerer ikke. Ser du dropdown-meny da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 YES!!! Tusen takk...rett før hele datan gikk ut vinduet her. Skal legge inn nå så får vi se om det går. Og hvis jeg skal legge det ut på forumet da? Hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Når du har fått bildene på nett, så er framgangsmåten som følgende (norsk Internet Explorer): - høyreklikk bildet - velg Egenskaper - marker alt bak "Adresse: (URL)" - f.o.m. http t.o.m. jpg - høyreklikk markert felt - velg kopier Nå er adressen til bildet lagret på utklippstavla di i Windows. I meldingen du skal ha med bildet høyreklikker du og velger Lim inn. Deretter markerer du adressen på nytt og klikker knappen Img ovenfor tekstfeltet (NB! du må stå i hovedredigeringsvinduet, ikke den lille Quick Reply for å ha tilgang til disse redigeringsknappene). Etterhvert lærer du deg kanskje noen tastatursnarveier for Kopier og Lim inn, samt at du lærer deg kanskje syntaxen for å få inn bilder. Da tar du hele tekstoperasjonen fra tastaturet. Det ligger forøvrig en hjelpfunksjon for phpBB her: www.bimmers.no/faq.php?mode=bbcode Ligner en del på html-koding, men er litt forenklet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet September 5, 2005 Forfatter Share Skrevet September 5, 2005 Aha...da har jeg lært noe nytt idag også . Tusen takk..laster opp bildene nå så da ligger de vel inne på galleriet ganske så snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå