Ettertenning Skrevet September 5, 2005 Share Skrevet September 5, 2005 Er det noen her inne som elsker bass? Eg og en kompiss monterte en cadence best master i en volvo 240 og dreiv denne med en jbl forsterker på 1200w dette er egentlig en litt liten forsterker men det funka! Det var ikkje mulig og sitte inne i bilen når vi spilte høgt på bass test plata! Og taket på volvoen bevegde seg mellom 2 og 3 cm! Helt sykt! Men det beste av alt var at den spilte så utrolig bra på vanlig musikk helt overraskende! Spilte fint på all musikk faktisk! og var overraskende rask ! Og dette er bare med en 12" Eg har hørt på mange ellementer i mi tid men dette gikk over min forventning! Denne vil eg anbefale til alle dere som er glad i bass, men husk den trenger en kraftig forsterker! Pris 6200 Den er tung som faen og veger 16 KG Max Power 5000w Rms Power 1500w Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Tror det derre sub'en faktisk er noe av det beste du kan få kjøp i den prisklassen. Jeg har kjøpt, holder på å bygge kasse nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 har du fått testet den også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Nei, venter til kassa er ferdigbygget. Blir vel i løpet av uka, skal kappe MDF platene i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 du kommer til og bli overrasket men ka forsterker har du til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 16 kilo???? det var jo det de gamle arizona eagle elementene mine veide på 500 watt jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 undskyld vekta er 19,5 kg! men uansett heftig som faen. Det er det sykeste eg har vert med på med 1 12 tommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InZider Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 dem der er sinnsykt bra ja, men har dere hørt på soundstream??? enda bedre........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 har ikkje hørt på soundstream men eg tror ikkje di er bedre i denne pris klassen før eg ser det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossi Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 har ikkje hørt på soundstream men eg tror ikkje di er bedre i denne pris klassen før eg ser det! eller høyrer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Min Dynabel 10" veier 19,5kg. En 12" Dynabel veier tett opp under 25kg. Er futt i 10"erene ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 du kommer til og bli overrasket men ka forsterker har du til den? Jeg har en Helix Dark Blue 1000.2 forsterker. Tror det skal holde! http://www.iceaudio.no/index.php?func=v ... 4d0ee5ea8d Kassa er ferdig kappet, bare å lime ig skru nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 du kommer til og bli overrasket men ka forsterker har du til den? Jeg har en Helix Dark Blue 1000.2 forsterker. Tror det skal holde! http://www.iceaudio.no/index.php?func=v ... 4d0ee5ea8d Kassa er ferdig kappet, bare å lime ig skru nå. en eg kjenner har samme forsterkeren på dette ellementet og han klager ikkje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Jeg har kjøpt Rockford Fosgate T212D4, 12" Power stage 2. DEN er tung den!! Tror den bikker 20 kilo i alle fall! Magneten alene veier 8278gram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Disse små beistene veier 26kg. Med kjettingen er det 38kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå