Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt så er jeg på utkikk etter diverse ting til bilen min, men jeg vet ikke helt hvor jeg kan bestille det.. Så jeg håper dere kan hjelpe, dette er tinga jeg trenger:

Shortshift

M-tech list over hanskerommet

Ratt (Ett av M rattene)

Skinninteriør

Elektriske vindusheiser

Bra alarm og radarvarsler

Det var det. Håper dere kan hjelpe meg. Så lurte jeg forresten på om de AC pedalene de har på GS er noe bra?

Skrevet

Shortshift:

Kjøp en Z3M girstanga hos en BMW forhandler. Billigst, best og orginal BMW del.

Bra alarm og radarvarsler:

Jeg har en ny Defa alarm liggende (aldri montert). Send PM hvis du er interisert.

Skrevet

hvor bor du? ast performance i bergen har short-shift.skinninteriør har huggeren,eller sett inn "ønskes kjøpt" annonse.hvist du finner m-tech list til hanskerommet,så er jeg veldig interesert i å vite hvor du kjøpte den!

Skrevet

Vet den ikke er orginal, den der så jeg på ebay. Så den kan jeg kjøpe hvis jeg vil, men jeg var altså på utkikk etter en som er ekte vare, hvis det finnes..?

Skrevet

Den føyde seg "pent" inn i rekken av disse produktene:

BMW_M_pedal_set_komplett_001.jpg

Forskjellen er at jeg tror alle disse er originale, men har fått frest/etset inn en ///M.

Det finnes ikke ekte vare av den typen nei. Det eneste originale BMW har produsert for hanskeromslisten til E36 er dette merket

motorsport%20international%20aufkleber.JPG

Det finnes originalt på M3 GT og 318iS Class II.

Skrevet

Jeg fant bildet i et brukergalleri her på bimmers.no, og jeg mener vedkommende har annonsert for de produktene han har i galleriet sitt på Kjøp/Salg-sidene til BMW CCN, men det er lenge siden nå.

Men på ebay er det ofte slike sett til salgs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...