SteffenK Skrevet September 6, 2005 Skrevet September 6, 2005 Som sagt så er jeg på utkikk etter diverse ting til bilen min, men jeg vet ikke helt hvor jeg kan bestille det.. Så jeg håper dere kan hjelpe, dette er tinga jeg trenger: Shortshift M-tech list over hanskerommet Ratt (Ett av M rattene) Skinninteriør Elektriske vindusheiser Bra alarm og radarvarsler Det var det. Håper dere kan hjelpe meg. Så lurte jeg forresten på om de AC pedalene de har på GS er noe bra?
bimmerdude Skrevet September 6, 2005 Skrevet September 6, 2005 Shortshift: Kjøp en Z3M girstanga hos en BMW forhandler. Billigst, best og orginal BMW del. Bra alarm og radarvarsler: Jeg har en ny Defa alarm liggende (aldri montert). Send PM hvis du er interisert.
jcvold Skrevet September 6, 2005 Skrevet September 6, 2005 hvor bor du? ast performance i bergen har short-shift.skinninteriør har huggeren,eller sett inn "ønskes kjøpt" annonse.hvist du finner m-tech list til hanskerommet,så er jeg veldig interesert i å vite hvor du kjøpte den!
Håvard ///M3 Skrevet September 6, 2005 Skrevet September 6, 2005 Når det gjelder short shift så anbefaler jeg absolutt uuc motorwerks sin evo3! www.uucmotorwerks.com Giroverførsel fra BMW holder en elendig kvalitet i mine øyne!
SteffenK Skrevet September 6, 2005 Forfatter Skrevet September 6, 2005 Takk for svarene hittil M-tech list til hanskerommet er en slik: Den skal festes rett ovenfor hanskerommet..
SteffenK Skrevet September 6, 2005 Forfatter Skrevet September 6, 2005 Vet den ikke er orginal, den der så jeg på ebay. Så den kan jeg kjøpe hvis jeg vil, men jeg var altså på utkikk etter en som er ekte vare, hvis det finnes..?
Erik E30 Einum Skrevet September 6, 2005 Skrevet September 6, 2005 Den føyde seg "pent" inn i rekken av disse produktene: Forskjellen er at jeg tror alle disse er originale, men har fått frest/etset inn en ///M. Det finnes ikke ekte vare av den typen nei. Det eneste originale BMW har produsert for hanskeromslisten til E36 er dette merket Det finnes originalt på M3 GT og 318iS Class II.
SteffenK Skrevet September 7, 2005 Forfatter Skrevet September 7, 2005 Okok, takk for svar Men det settet der, med pedalene og sånn, hvor kan man kjøpe det? Finnes det på noen norske sider?
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2005 Skrevet September 7, 2005 Jeg fant bildet i et brukergalleri her på bimmers.no, og jeg mener vedkommende har annonsert for de produktene han har i galleriet sitt på Kjøp/Salg-sidene til BMW CCN, men det er lenge siden nå. Men på ebay er det ofte slike sett til salgs.
jcvold Skrevet September 7, 2005 Skrevet September 7, 2005 jeg kjøpte mine pedaler hos motortechnik/schmiedmann norge.m emblemet kjøpte jeg hos g.s
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2005 Skrevet September 7, 2005 Har Schmiedmann de pedalene der? Finner ikke slike på siden deres np i allefall. De som er der nå har skråstilte gummistriper, og uten ///M.
jcvold Skrevet September 7, 2005 Skrevet September 7, 2005 jeg kjøpte på butikken i skien.hadde både ///m og ac pedaler.var dyre men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå