jcvold Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 fins det noen kur mot avhengig heten? Eneste som eg prioritere før forumet når eg er heime og har god tid er vel sex med dama ' kem e dama di? er ho fra solund og?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Eg e her inne nesten døgnet rundt.. Men e en sjelden dag innimellom eg ikkje får besøkt forumet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 6, 2005 Forfatter Share Skrevet September 6, 2005 fins det noen kur mot avhengig heten? Eneste som eg prioritere før forumet når eg er heime og har god tid er vel sex med dama ' kem e dama di? er ho fra solund og?? Dama mi er fra hardanger heter britt irene! Kommer du fra solund? eller kjenner du folk derifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 ..brukar meir og meir tid her ja.....er faktisk avslappande! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagvang Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Tru alle som e medlemm e innom flere gang for dagen æ! Iallefall fått intrykk av det. Sånn det ska vær det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Må jo innom og "se hva som skjer" minst en gang om dagen ja. en time eller to kan jo fort fyke avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Er her stort sett vær dag, noe jeg kommer til å fortsette med! Hyggelige diskusjoner, og svar på alt får man også, så lærer man stadig noe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Er her inne flere ganger både natt og dag hvor lenge kan nok variere en hel del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 er her både på dag og natt. AVHENGIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Dama mi er fra hardanger heter britt irene! Kommer du fra solund? eller kjenner du folk derifra? kjem fra gulen,kjenne eli bente eilertsen (ho med dei store brysta ) tove hjønnevåg,elisabet i leknesundet,monica stølen,gunnar og ragnar steinsund, + nåken til.kor i solund du er ifra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 har bimmers som startside jeg så er nok her ganske så ofte da pc`n står og durer 24/7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Er innom flere ganger for dagen jeg også ja..og hvor lenge varierer etter hvor mye det er å lese.. (leser det meste) Mange lærerike tråder og mye morro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 kjenner alle du nevnte der bortsett fra 2. kjeme ifrå hardbakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Er så og si innpå her hver gang jeg sitter på pcen! Blir nok en time eller litt mer per dag:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Jeg er vel innom 1-2 timer per dag i ukene jeg har fri, men må begrense det til 10 min per dag i jobb ukene pga 12 t arbeidsdager. Har blitt avhengig, noe som fort går utover søvnperiodene i jobb ukene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå