Mr_Tran Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 er det noen her i norge som kan kode om en video modul som har 4:3 til 16:9? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet September 6, 2005 Share Skrevet September 6, 2005 Er det til BMW så sliter du med å få kodet om den. Må nok dessverre bytte ut hele modulen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 ja det er til bmw, jeg har 4:3 tv. har byttet ut til 16:9 tv. men skjermen er forsatt 4:3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 OK, men hvorfør har du gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet September 7, 2005 Forfatter Share Skrevet September 7, 2005 da kan jeg se på dvd i 16:9 eller tv. og tv fra 2001 er mye finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 OK, men får du ikke et veldig lite bilde da? Wide på en 4:3 må ju bli bittelite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Mulig dere misforstår hverandre? Kanskje Mr_Tran har 16:9-skjerm, mens TV-modulen fortsatt sender 4:3-signal, og det er dette han vil ha fikset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 stemmer er det ingen som kan hjelpe meg med dette her. fordi de nye video modul har bare nyere version Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 Hør med en BMW-forhandler/verskted da vel. De vet helt sikkert om det er mulig, og hva som må gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet September 8, 2005 Share Skrevet September 8, 2005 OK, så du skal med andre ord oppgradere hovedenheten fra MKll til MKlll. Dvs 4:3 til :16:9. Da får du også Splitscreen funksjonalitet osv osv. Dette er en dyr affære da det ikke går at oppgradere den hovedenhetern du har. Innimellom dukker dette opp brukt på www.autopower.se börsen. Følg med litt der fremover. Jeg vet at det var en som solgte skjerm + hovedenhet uten DVD leseren til 5.000 SEK tidligere, men den er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet September 8, 2005 Forfatter Share Skrevet September 8, 2005 det har ikke no med mk enheter. det er video mudul som gjør at du får 16:9. mk går og oppgdradere split og andre farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Ok? navi systemet som jeg skjønner det er TV tuner, hovedenhet og skjerm. Det er allt jeg vet. Mulig noen andre her kan hjelp deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 9, 2005 Share Skrevet September 9, 2005 Mr_Tran: Ring BMWCCN på mandag, de vet sånt, vist ikke kan du ringe på Furubakken Bilverksted, i bærum, de har peiling på BMW... Lykke til:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 BMW CCN er ikke noe verksted, derimot en merkeklubb... Dessuten er det veldig lite trolig at du får svar hos de på mandag: www.bmwccn.no/nor/kapittel4/profil/profil_ccn.htm Telefonen er betjent onsdager mellom kl. 18:30 og 21:30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet September 11, 2005 Forfatter Share Skrevet September 11, 2005 takk takk for alt info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå