Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den vippa ble jo genialt bra da! :P

Hvilken teknikk har du for å fjerne techtylen?

Sliter med å få vekk min, selv om jeg ikke har prøvd så hardt ennå, har bare skrapa litt i området jeg holder på å kappe/sveise til nå, men må jo ta hele bilen..

• Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Den vippa ble jo genialt bra da! :P

Hvilken teknikk har du for å fjerne techtylen?

Sliter med å få vekk min, selv om jeg ikke har prøvd så hardt ennå, har bare skrapa litt i området jeg holder på å kappe/sveise til nå, men må jo ta hele bilen..

bruker skrape metoden:P

også går jeg over med stålbørste på vinkelslipern

Skrevet

Skrape og stålbørste på vinkelsliper/drill..

Med andre ord den metoden jeg og bruker.

Ser for meg at dette her kommer til å ta tid både for deg og for meg jeg :?

Du har da i det minste tatt en god del du allerede!

Skrevet

hehe, blir nok ikke bilder på noen dager desverre... på Fredag drar jeg til tyskland og blir der i én uke. men det positive er at jeg kommer hjem med delebil+m3 dører+bakfanger+litt annet stash

Skrevet

da var jeg tilbake i Kalde Norge, jah! har vært nede i Tyskland på Nurburgringen. på vei ned henta vi M3 dører og ny bakfanger som var bestilt. vi hadde fått Hotel ca 200m unna ringen, der vi så banen utenfor vinduet, det var litt moro:) når vi først var der måtte vi jo også kjøre en runde på banen, og det gjorde vi :D på vei hjemover handlet jeg meg en E34 535 88mod. dette er da motoren som skal inn i prosjektet :) bilen har skinn interiør, el speil, el vinduer, el takluke, stor kjørecomputer+ greie 16" alu felger. dette selges! karosseriet er i også ganske god stand.

Bakfanger på taket:

TysklandsTur4.jpg

slik ser bakfangeren ut:

380651.jpg

dører:

TysklandsTur5.jpg

Runde på Ringen:

TysklandsTur7.jpg

litt dekal trim:

TysklandsTur6.jpg

og 535'n:) :

TysklandsTur1.jpg

TysklandsTur2.jpg

TysklandsTur3.jpg

Skrevet

drit rått.. hvordan blir d nå i sommerferien med jobbing etc? jobber du i sommer eller er bilen første prio? kom med oppdateringer og bilder:D arti å se hvordan du gjør alt etc.. som steffenm2 sa så er di fleste bare å ser og beundrer prosjektet ditt:P skule ønske jeg hadde plass å holde på med min bil.. jeg må vente på godt vær å sånn da jeg ikke har garasje:Phehe

Skrevet
drit rått.. hvordan blir d nå i sommerferien med jobbing etc? jobber du i sommer eller er bilen første prio? kom med oppdateringer og bilder:D arti å se hvordan du gjør alt etc.. som steffenm2 sa så er di fleste bare å ser og beundrer prosjektet ditt:P skule ønske jeg hadde plass å holde på med min bil.. jeg må vente på godt vær å sånn da jeg ikke har garasje:Phehe

takker, kommer til å jobbe i helgene. vil få gjort mest mulig på bilen.

nå skal jo motoren snart oppi :)

hvordan i helvete har unge deg rå til dette? hehe.. veldig kult prosjekt:D skulle vært fler av deg..

koster ikke mye når man gjør alt selv, og bruker tid på å finne de billigste stedene etc.. hele bilen kosta 9500kr... prioritering er også en god ting ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...